Inlägg från: GlitterLina |Visa alla inlägg
  • GlitterLina

BIM maj 2015

Så nervös vill så gärna!

Vart ju gravid i februari men slutade ju i utomkvedshavandeskap & högra äggledare borta :(

Kan inte dagarna gå fortare till Bim :)

• GlitterLina
    isali skrev 2015-05-20 14:52:08 följande:
    Ser tyvär inte, kan vara grundstrecket eller så är det ett svagt streck. Håller tummarna! :)
    Tack!

Hoppas hoppas på plus.
  • GlitterLina
    siz skrev 2015-05-20 15:09:18 följande:
    Vänta till tisdag så gör vi ett test ihop? :)
    Så spännande :) hoppas jag kan hålla mig! Lycka till!
  • GlitterLina
    linnsanbelle skrev 2015-05-20 17:29:01 följande:

Näääää!! :) vi har väl samma bim? 26/5? Vi testar på fredag!!

www.mammaprat.blogg.se Följ vår resa till en graviditet
    Kul att vi har samma Bim :) så sugen på att testa två ggr om dagen fram till Bim haha :) :)
  • GlitterLina
    Rebecca 869 skrev 2015-05-20 17:23:56 följande:

Växtvärk ska det stå. Typ som mensvärk men inte riktigt.

Inga ömma bröst eller illamående eller nåt annat. Mår som vanligt så har liksom inte riktigt fattat det än. Glad överraskning denna månaden! !! Lycka nu till ni andra med! !

Hoppas denna lilla skatt mår bra hela graviditeten och allt går bra! !!!

?

Grattis :)

Hoppas allt går bra!
  • GlitterLina
    Symetrical skrev 2015-05-21 06:51:41 följande:

Här vart det ytterligare tempdipp och mens som på beställning tidigt i morse. Aja, det var väntat och känna okej (med en massa trevligheter inbokat här framöver. smile5.gif

Hoppar över till junitråden, men fortsätter följa er andra här med spänning! smile2.gif

Så trist! Hoppas du lyckas nästa gång! Ja du får kika in å kolla hur det går :)

Kram
  • GlitterLina
    siz skrev 2015-05-21 07:51:01 följande:

Helvette!! Gjorde ett test imorse (kunde inte hålla mig) och jag är inte gravid...suck! Så nu får jag vänta tills JUNI....Nu ska jag börja med en ny strategi! Jag ska radera alls mina ägglossningsappar, kasta alla mina ägglossningster, sluta äta rosenrot och sluta skriva ner dagar vi myser. Nu ska jag "sluta tänka" och bara köra på som ingenting. Lycks till mig själv :(

Du har ju Bim när jag har. Det kanske bara e för tidigt. Hoppet e inte över än.
  • GlitterLina

Aj vilken "mens" värk jag fick helt plötsligt! Känns mycket i ryggslutet å lite i mage..Har nästan aldrig haft såå ont vid mens förut! Dessutom e det ju nästan en vecka kvar till Bim & min mens har jag typ aldrig fått innan beräknat!

Hoppas detta betyder nåt bra!

• GlitterLina
    linnsanbelle skrev 2015-05-20 17:29:01 följande:

Näääää!! :) vi har väl samma bim? 26/5? Vi testar på fredag!!

www.mammaprat.blogg.se Följ vår resa till en graviditet
    Nu har jag testat :( :( inget kul!

Hoppas det bara va för tidigt..
  • GlitterLina
    längtan 89 skrev 2015-05-25 22:40:10 följande:

Trodde ju inte riktigt på mitt svaga streck för tre dagar sen, men nu på Bim-dagen tog jag detta o titta nu tror till o med jag på att jag är gravid! phpEzycao95859.jpg

Vilken härlig majbild :) grattis
  • GlitterLina
    Fiijah89 skrev 2015-05-25 20:27:56 följande:

Inte varit så aktiv den här månaden då jag verkligen inte trodde att jag blivit gravid då vi bara hade sex två dagar innan äl. Men jag fick ett plus igår på bim-2 :) bf blir den 2/2 phpGaS05W12509.jpg

Grattis :) :)
  • GlitterLina
    lisafisa22 skrev 2015-05-26 15:50:09 följande:
    Nej vad tråkigt, När har du BIM? Det kanske fortfarande finns en chans? :)
    Jag har Bim idag..
Svar på tråden BIM maj 2015