BIM maj 2015
Så nervös vill så gärna!
Vart ju gravid i februari men slutade ju i utomkvedshavandeskap & högra äggledare borta :(
Kan inte dagarna gå fortare till Bim :)
Så nervös vill så gärna!
Vart ju gravid i februari men slutade ju i utomkvedshavandeskap & högra äggledare borta :(
Kan inte dagarna gå fortare till Bim :)
Näääää!! :) vi har väl samma bim? 26/5? Vi testar på fredag!!
Växtvärk ska det stå. Typ som mensvärk men inte riktigt.
Inga ömma bröst eller illamående eller nåt annat. Mår som vanligt så har liksom inte riktigt fattat det än. Glad överraskning denna månaden! !! Lycka nu till ni andra med! !
Hoppas denna lilla skatt mår bra hela graviditeten och allt går bra! !!!
?
Här vart det ytterligare tempdipp och mens som på beställning tidigt i morse. Aja, det var väntat och känna okej (med en massa trevligheter inbokat här framöver.
Hoppar över till junitråden, men fortsätter följa er andra här med spänning!
Helvette!! Gjorde ett test imorse (kunde inte hålla mig) och jag är inte gravid...suck! Så nu får jag vänta tills JUNI....Nu ska jag börja med en ny strategi! Jag ska radera alls mina ägglossningsappar, kasta alla mina ägglossningster, sluta äta rosenrot och sluta skriva ner dagar vi myser. Nu ska jag "sluta tänka" och bara köra på som ingenting. Lycks till mig själv :(
Aj vilken "mens" värk jag fick helt plötsligt! Känns mycket i ryggslutet å lite i mage..Har nästan aldrig haft såå ont vid mens förut! Dessutom e det ju nästan en vecka kvar till Bim & min mens har jag typ aldrig fått innan beräknat!
Hoppas detta betyder nåt bra!
Näääää!! :) vi har väl samma bim? 26/5? Vi testar på fredag!!
Jag med :( också neg..
Jag ska testa i morgon bitti, håll tummarna snälla
Trodde ju inte riktigt på mitt svaga streck för tre dagar sen, men nu på Bim-dagen tog jag detta o titta nu tror till o med jag på att jag är gravid!
Inte varit så aktiv den här månaden då jag verkligen inte trodde att jag blivit gravid då vi bara hade sex två dagar innan äl. Men jag fick ett plus igår på bim-2 :) bf blir den 2/2
:( Jag fick inget + gravtestet i morse :(
Mensen kom förut :(
Finns det nån junitråd?..