• debbie85
    Kolan91 skrev 2015-05-16 08:37:33 följande:

Tråkigt för er som fått er mens

Idag är det BIM+1 för min del, testade negativt igår.

Mensen lyser med sin frånvaro och ingen mensvärk har jag. Jättejobbigt med denna ovisshet.

Skulle ni dricka ett glas vin idag eller struntat i det?

Jag skulle ha struntat i det tills jag i såna fall vet säkert att jag inte är gravid, dvs tills mensen kommer. Men det är jag det. Håller tummarna att du får plus snart istället för mens!
    Maka94 skrev 2015-05-16 08:19:23 följande:

Ingen mens här än, känns verkligen som att den är på G.. :(

Jobbigt! Hoppas inte!
    Ljh87 skrev 2015-05-16 08:39:13 följande:

Äntligen är det vår tur!! Är så överlycklig just nu :D

Åh roligt! Grattis grattis! Är det första barnet? Vilket försök blev det?
  • debbie85

Nu har jag fått ännu fler gravid-symtom. Har dom senaste mornarna börja rapa på ett sätt som jag gjorde förra graviditeten. Det påminner om gravid-illamåendet som jag fick senare. Svårt att sätta ord på. Ja, ja. Med alla dessa symtom så borde jag ju verkligen vara gravid... Tänkte ta test imorgon (ÄL+11/BIM-3) och på tisdag (ÄL+13/BIM-1).

• debbie85
    HardrockGoddess skrev 2015-05-16 14:51:58 följande:

Åh, vad jag är nervös nu: är så rädd att mensen ska dyka upp. Vågar jag ta ett test imorgon, såvida mensen inte redan kommit?

Gör det! Så kan vi testa oss "tillsammans". Ska också ta ett test imorgon bitti.
  • debbie85
    Symetrical skrev 2015-05-16 15:10:40 följande:

Åh, följer er med spänning!

mkes skrev 2015-05-16 15:38:03 följande:

Uppesittarmorgon! Dör så spännande!

(ps, det är inte för tidigt att börja testa på äl+4 symetrical)

• debbie85
    mkes skrev 2015-05-16 22:04:29 följande:

Så ska det låta! Varfööör har jag testat upp alla mina test redan?!

Åh nej! När är det du har BIM? Tisdag?
  • debbie85
    mkes skrev 2015-05-16 22:37:19 följande:

Onsdag förmodligen, förra cykeln var lutealfasen på 15 dagar så kör på det! Men äl+11 idag. Testet igår var negativt så vet ju redan att det inte tagit sig (plussade äl+9 förra gången) men vad annars ska man underhålla sig med fram till mensen kommer liksom?!

Men måste man plussa på samma dag som vid tidigare graviditet? Det är ju en ny individ med nya celler som bildar HCG? Jag har iaf inte tappat hoppet.
  • debbie85

Hahaha! Jag är gravid!!! Så kul! Mannen och jag ser tydligt strecket. Vet inte hur tydligt det syns på bild. ÄL+11/BIM-3 idag. Det blir BF den 26/1. Min lilla dotter ska bli storasyster.

Svar på tråden BIM maj 2015