BIM maj 2015
Håller tummarna för er båda!
Håller tummarna för er båda!
Usch vad tråkigt ni som fått mens! Håller tummarna för att det går bättre nästa cykel!
Här är BIM juni-tråden: www.familjeliv.se/forum/thread/75228624-vi-med-bim-i-slutet-av-majborjan-av-juni
Tråkigt för er som fått er mens
Idag är det BIM+1 för min del, testade negativt igår.
Mensen lyser med sin frånvaro och ingen mensvärk har jag. Jättejobbigt med denna ovisshet.
Skulle ni dricka ett glas vin idag eller struntat i det?
Ingen mens här än, känns verkligen som att den är på G.. :(
Äntligen är det vår tur!! Är så överlycklig just nu :D
Nu har jag fått ännu fler gravid-symtom. Har dom senaste mornarna börja rapa på ett sätt som jag gjorde förra graviditeten. Det påminner om gravid-illamåendet som jag fick senare. Svårt att sätta ord på. Ja, ja. Med alla dessa symtom så borde jag ju verkligen vara gravid... Tänkte ta test imorgon (ÄL+11/BIM-3) och på tisdag (ÄL+13/BIM-1).
Åh, vad jag är nervös nu: är så rädd att mensen ska dyka upp. Vågar jag ta ett test imorgon, såvida mensen inte redan kommit?
Åh, följer er med spänning!
Uppesittarmorgon! Dör så spännande!
(ps, det är inte för tidigt att börja testa på äl+4 symetrical)
Hahaha. Jag kör imorgon då!
Så ska det låta! Varfööör har jag testat upp alla mina test redan?!
Onsdag förmodligen, förra cykeln var lutealfasen på 15 dagar så kör på det! Men äl+11 idag. Testet igår var negativt så vet ju redan att det inte tagit sig (plussade äl+9 förra gången) men vad annars ska man underhålla sig med fram till mensen kommer liksom?!
Hahaha! Jag är gravid!!! Så kul! Mannen och jag ser tydligt strecket. Vet inte hur tydligt det syns på bild. ÄL+11/BIM-3 idag. Det blir BF den 26/1. Min lilla dotter ska bli storasyster.