• soofa

BIM maj 2015

Ljh87 skrev 2015-05-16 08:39:13 följande:

Äntligen är det vår tur!! Är så överlycklig just nu :D phpzN3gba05684.jpg

Åh, STORT grattis!
  • soofa
    Cafeconleche skrev 2015-05-16 18:30:54 följande:

Nån mer som fått molvärk direkt efter ägglossning?

Förra månaden hade jag mer eller mindre molande värk från äl till bim, ibland med lite hugg. Tyvärr kom mensen sen. :/
  • soofa
    boniish skrev 2015-05-16 19:16:33 följande:

Ljh87

Grattis till plusset ..

Testa du på bim 5? Ja är på bim 4 innan hade ja molvärk nu inget eller ens tecken på mens blir tokig & vågar inte ta test då ja så gärna vill plussa .

När ska du testa?! :)
  • soofa
    Maka94 skrev 2015-05-16 19:22:23 följande:
    Var helt hundra på att den hade kommit nyss, gick på toa och där var bara en genomskinlig vattning flytning. Önskar så att jag vågade åka och köpa ett test till, men känner alla som jobbar på mackarna i byn och är inte så sugen på att dom vet om nått
    Usch, det där är jobbigt. Där jag kommer ifrån finns bara ett apotek och där jobbar min mamma, haha! Nu bor jag i en betydligt större stad och är helt anonym vilket är väldigt skönt vid inköp av just såna saker. :)
  • soofa
    EliWe skrev 2015-05-16 20:04:56 följande:
    Jag beställer mina från apotea. Billigare och så slipper man träffa nån från jobbet eller så
    Ja, jag brukar också beställa. Men i går behövde jag ägglossningstester och då fick jag bege mig till stan. :) De var slut på flera apotek förresten, många som vill ha barn. :)
  • soofa
    boniish skrev 2015-05-16 20:07:03 följande:

Hej soofa.

Vet inte riktigt , ja vågar inte eftersom ja vill plussa. Så ja väntar så feg som ja är och inga symtom riktigt på mens eller graviditet

Förstår det men är det inte jobbigare att inte veta? Brukar du ha regelbunden mens?
  • soofa
    boniish skrev 2015-05-16 20:33:09 följande:
    Jo det är klart , men ska väl nog testa nu nån dag men som sagt blir nervös hehe:) jag har alltid regelbunden mens & känner alltid av ägglossning och allt . Och aldrig hänt ja varit försenad med mens kanske nån gång endast 1dag men kanske för ja är nervös osv som den inte kmr. Me tanke på att ja så gärna vill de ska plussa då ja försökt länge med min man.
    Jag förstår dig. När du väl testar så hoppas jag att det blir ett tydligt plus! :)
  • soofa
    boniish skrev 2015-05-16 20:58:15 följande:
    Ja vi för hoppas. Får bli imån eller måndag :) Själv då? Plussat eller försöker du?
    Jag håller tummarna! Inget plus här än, äl i morgon så nu börjar den långa väntan till bim den 31/5. 
  • soofa
    debbie85 skrev 2015-05-17 08:17:06 följande:

Hahaha! Jag är gravid!!! Så kul! Mannen och jag ser tydligt strecket. Vet inte hur tydligt det syns på bild. smile1.gif ÄL+11/BIM-3 idag. Det blir BF den 26/1. Min lilla dotter ska bli storasyster. smile1.gifsmile2.gifphpHcPIF970294.jpg

ÅH, stort grattis! Så himla roligt! :D
  • soofa
    MartinaLarsen skrev 2015-05-17 12:00:35 följande:

Kul mensen kom och jag har fått mensvärk from hell :(

Gör så ont..

Nya tag i januari

Tråkigt! :/ Hoppas mensvärken släpper snabbt och att mensen är över på ett kick så kan du sikta in dig på nästa försök, som jag antar blir i juni och inte januari. ;) 
Svar på tråden BIM maj 2015