Inlägg från: Symetrical |Visa alla inlägg
  • Symetrical

BIM maj 2015

isali skrev 2015-04-21 11:48:25 följande:
    Alltså, du har satt griller i mitt huvud! Ser mer preggo symptom fortfarande. Men väntar 2 dar innan jag tar veckoindikator. Mår så illa! Och magen värker. Speciellt på vänster sida! :/

På denna bild ser jag ju ett streck, ååååh. Bättre bild på denna länk: imgur.com/o5BqEXV

phpUEO3Mv20059.jpg
    Definitivt! Fråga mkes vad hon tror. Hon är testmästaren nr 1!
  • Symetrical
    lanylena skrev 2015-04-21 11:21:06 följande:
    Lycka till på undersökningen idag. När ska du dit? smile1.gif
    Var där för en timme sedan. Äggblåsan hade som misstänkt inte vuxit mer än några få mm, så nu har jag fått letrozol utskrivet till nästa cykel för att förhoppningsvis skynda på ägglossningen då.

Känns skönt att försöka göra något åt det i alla fall. Börjar bli lite smått otålig, måste jag tillstå! :-S
  • Symetrical
    mkes skrev 2015-04-21 13:21:00 följande:
    Haha! Nä, länge vet jag inte, men har väl en ovana att börja testa tidigt med både äl-test och gravtest... smile5.gif Har i alla fall lärt mig att äl-test både ger utslag vid mens och graviditet och clearblue brukar öka synbart varje dag när man är gravid. Ser absolut på bilden! Hur många dagar har du testat? Ser du stegring? Hur ser ältesten ut? smile1.gif
    That's my girl!!!
  • Symetrical
    isali skrev 2015-04-21 17:30:45 följande:

Här är en otrixad bild!

Ser tydligt på detta också!
  • Symetrical
    mkes skrev 2015-04-21 16:51:31 följande:
    *INTERNET-FIVE* Skål (varför har de ingen emoji som gör high-fives förresten?!)

Helt obegripligt! Bör skriva och klaga. För någon. Någonstans.

(För övrigt funkar inte mina emoji alls här! Blir bara frågetecken. Lätt dagens i-landsproblem!)
  • Symetrical
    lanylena skrev 2015-04-21 20:31:03 följande:

Det verkar som att ägget släppt nu då? smile1.gif Någon gång mellan 11:00 och 20:00 idag. (tog ett test kl 11 som inte finns med på bild, den var lika stark som kl 6)
    Ligga ikväll är planerat, räcker det sen, tro?

Skulle tro att du täckt in det ganska så optimalt då!
  • Symetrical
    isali skrev 2015-04-21 18:47:08 följande:
    I agree to agree! Vad har familjeliv emot emojis? De sprider ju bara glädje!
    Bestört är vad man blir!
  • Symetrical
    lanylena skrev 2015-04-22 06:58:04 följande:

Imorse blev testet ännu svagare. ÄL var alltså den 21/4?

Med allra största sannolikhet!
  • Symetrical
    halo83 skrev 2015-04-22 06:37:04 följande:

Blinkande gubbe på cb idag :)

Yaaaay! Snart dags då!
  • Symetrical
    mkes skrev 2015-04-22 09:42:35 följande:
    Samma här! Får göra revolt! För det brukar ju fungera bra...

Alltså, min kropp är fortfarande urballad. Ältestet ännu starkare i morse och jag har typ älflytningar. Det stack i äggledaren innan blödningen kom igår men den slutade direkt efteråt, får bara lite brunt om jag känner på tappen som är stängd??!! Fick jag aldrig ägglossning förra gången och den kommer nu? Tänkte att det var älblödning igår men varför kommer den innan ett positivt ältest? Det är som att äggstockarna försöker ägglossa, livmodern försöker stöta ut mens och tappen fattar ingenting. Expertåsikt?! smile2.gif
    Hahaha. Och jag som tyckte att min kropp är ur balans!

Men fick du aldrig som riktig mens? Kan det ha varit nidblödning istället? Har du testat med äl-test varje dag? Tänkte att annars kan du ju ha missat peaken typ i måndags eller igår..? Har du koll på tempen? Isf talar den ju om en hel massa! Har jag slut på frågor? Vet inte. Återkommer.
Svar på tråden BIM maj 2015