Inlägg från: GlitterLina |Visa alla inlägg
  • GlitterLina

BIM maj 2015

Symetrical skrev 2015-05-16 13:09:15 följande:
    Har du tagit nåt gravtest..? Enda anledningarna till det som jag kan komma på är att du antingen är gravid, eller eventuellt att ägget har svårt att släppa...
    Om jag hade ägglossning för några dar sen så kan väl inte grav redan visa sig?? Eller?

Men varför har ägget svårt å släppa? Har ju både haft älflytningar & älsmärtor. Men för tre dar sen ingen värk men istället ömma bröstvårtor..
  • GlitterLina
    dinin skrev 2015-05-18 08:39:49 följande:

BIM+1 idag, ingen mens och tog aldrig något test imorse! Funderar på om jag ska köpa ett cb plus på väg hem från jobb och försöka hålla mig 5 timmar innan... Har bara ett digitalt hemma och de är väl ganska känsliga? Vad tycker ni? :D

Testa :) :)
  • GlitterLina

Vet att det står i bruksanvisningen att man inte ska titta på testet efter 10 min. Men glömde av då jag gjorde frukost till sonen. Det blåa strecket kom upp ca 15-20 min..

Det är ca 1 vecka kvar till Bim.. Säkert spök :( fast det är blått & blåare i verkligheten..

• GlitterLina
    MissMaybeBaby skrev 2015-05-18 11:59:27 följande:
    Ungefär så såg mitt ut igår på bim -6 så jag tänker att jag ska testa imorgon igen ???? Håller tummarna för oss båda!
    Såå spännande ! Då hoppas jag för oss båda!!!
  • GlitterLina
    dinin skrev 2015-05-18 14:37:06 följande:

På väg hem med ett graviditetstest i väskan och en sprängfylld blåsa.. Håll tummarna för mig :)

Spännande :)

Uppdatera!
  • GlitterLina
    linnsanbelle skrev 2015-05-18 14:38:04 följande:

Hoppas hoppas! :) några symptom? Jag är bim-7 inorgon också. Hade varit kul o testa smile5.gif fast ja känner ingenting. Haha

www.mammaprat.blogg.se Följ vår resa till en graviditet
    Ömma bröstvårtor.

Hoppas detta verkligen är ett riktigt plus!
  • GlitterLina
    Maka94 skrev 2015-05-18 19:31:20 följande:

Hållt mig i två timmar nu.. Åh! Låt tiden gå fortare!

Hehe spännande :)
Svar på tråden BIM maj 2015