Inlägg från: Symetrical |Visa alla inlägg
  • Symetrical

BIM maj 2015

isali skrev 2015-04-20 12:41:40 följande:

Seriöst, nu har du gjort något i min hjärna som fick mig att se ett streck. Tycker det syns mer irl också, haha. Alltså lägg av! Jag ska ju ha ÄL! 

På länken syns det bäst: imgur.com/3Ev72lJ

Kan vara så att jag har för många kompisar som är testomaner, men jag ser definitivt något. Sen om det är spökstreck eller äkta är ju svårt att säga såklart...

Trixar lite med det och tycker att det syns ännu mer då!

/grillersättaren
  • Symetrical
    lanylena skrev 2015-04-20 13:30:28 följande:
    Hur gör ni när ni "trixar" med testbilderna?

Jag trixar bara med de olika inställningarna här på mobilen. Exponering, svartpunkt, ljus och kontrast med mera.

Håll oss uppdaterade angående äl-testningen! Här hemma hade såklart inte testen dykt upp än, men inte heller någon annan post, då hoppas att de kommer snart så att jag får testa!
  • Symetrical
    isali skrev 2015-04-20 14:31:38 följande:

Haha, så typiskt att det skulle bli ett rackars streck idag alltså! Är ÄL testet starkt imorn å, då tar jag ett Clearblue :) Så får vi se vem som har rätt! Tog ett "testa tidigt" med RFSU, och tyckte det fanns skymten av streck där med. Men jag vill ha rätt, haha ;)

Har vi någon annan här i tråden som vill tycka till om bilden?

Min magkänsla säger att du är gravid. Därav mitt tjat.
  • Symetrical
    isali skrev 2015-04-20 16:01:03 följande:
    Hahah ;) det är bra!

Öppnade upp RFSU'S test och det såg ut såhär. Ganska brett och tyckte som inte att det var lika avlångt streck. Mer som en fyrkant typ, svårt att förklara. Kanske massa färgrester?

php7iXPM852789.jpg
    Lätt positivt!
  • Symetrical
    isali skrev 2015-04-20 19:34:08 följande:
    Haha! Ditt tjej kanske lönar sig ;)

Men har beställt ett med veckoindikator. Så vi får

väl se vem som har rätt! Intalar mig neg test tillsvidare.
    Dock har jag hört att de med veckoindikator är mindre känsliga än andra tester, så hade nog väntat med det om jag vore du, tills du får starkare utslag på typ cb plus!
  • Symetrical
    lanylena skrev 2015-04-20 19:19:29 följande:

Lika starkt ÄL-test nu på e.m som imorse. smile1.gif Blir ligga av ikväll igen då. smile5.gifphptFCLLL95537.jpg

Nu beställde jag på bastpatest.se

Verkar som att äl kanske blir imorgon då trots allt. Alternativt tidigt på onsdag.
  • Symetrical
    isali skrev 2015-04-20 22:21:17 följande:
    Tjat* ska det såklart stå, hatar mobilen ibland!

Har införskaffat en av varje. Blir en CB plus imorgon kanske, jag kan nog fasiken inte hålla mig. ÄL testet var starkt ikväll också! :)

Avvaktar med ett sånt då! Hur går det själv då? Visst skulle du få börja med Pergo? :)
    Åh, så spännande!

Jag har gjort äl-test nu som var näst intill helt blankt, så hoppas att gynundersökningen idag bekräftar att jag har långsam äggblåsetillväxt och därför kan få Pergo utskrivet till nästa cykel.
  • Symetrical
    lanylena skrev 2015-04-21 08:46:23 följande:

Fortfarande positivt ÄL-test (tenderar ju att ha det i ca 2 dagar innan det blir svagare igen). smile1.gif

Sex 19/4 & 20/4. Får väl fortsätta ett par dagar till då. smile5.gif

Äggsläpp imorgon eller inatt då, troligast! Ta ett ikväll också och se om det bleknat då, vettja!
  • Symetrical
    Brinkly skrev 2015-04-21 07:43:48 följande:

Vad tror ni är det ikväll? Kan träffa min kille tidigast lunch imorgon... Hinner vi?

phpCHR0w542444.jpg

Lätt! Är ju inte positivt än och när det väl blir det tar det ju ändå typ ett dygn för ägget att släppa.
  • Symetrical
    isali skrev 2015-04-21 08:18:49 följande:

Mina ÄL tester är fortfarande superstarka! Tredje dagen i rad!

Hjälp mig att se på dessa! Trixa gärna lite. Vet inte vilken dag jag är på. Min cykel är hittills 45 dagar lång.

Aldrig haft en sådan här värk. Rätt säker på en graviditet nu! Såg ett svagt plus i blått, kanske ni ser något också. Molvärken är olidlig nu!

phpIBS8Vq17821.jpgphpzSimqR46666.jpg

Jag ser ett mycket svagt streck när jag trixar med exponeringen. Still believe your eggo is preggo!
Svar på tråden BIM maj 2015