-
Kommer sitta bänkad här vid middagstid med andra ord!Donner82 skrev 2015-05-14 11:53:59 följande:Jag håller på att dö typ av tristess för tiden går sååååå långsamt till nästa test. Ska försöka hålla mig i 4-5 timmar nu så jag kan testa i eftermiddag!! :)
-
Tråkigt ni som börjat få spottings!
Finns det någon junitråd? Känner att jag inte riktigt passar in i maj/juni-tråden eftersom nästa bim är i slutet av juni för mig. -
Hahahahaha!Symetrical skrev 2015-05-14 14:03:58 följande:
Kan inte nån ändra min bim till 21:e? Vill ha samma som mkes.
/mogen som få
Åh, jag förstår! Men ett gravtest blir ju positivt från en dag till en annan trots allt! Vilken cykeldag var du på? Äl+9? (inget minne ) Lika bra att slösa upp de billiga testerna så du kan köpa ett vettigt tycker jag.debbie85 skrev 2015-05-14 15:42:55 följande:Alltså *skrapar med foten i golvet*, jag tog ett test imorse, som var väldigt negativt. Kunde inte hålla mig! :-P Har en massa billiga tester här hemma. :-P Så nu känns det ju ganska onödigt att ta ett test imorgon också. :-/
Förra graviditeten testade jag svagt positivt på BIM - 1. Borde nog kanske vänta tills dess igen...
-
Öh... alltså... du är ju gravid ju?!Donner82 skrev 2015-05-14 17:45:21 följande:
Här kommer ett från eftermiddagen. Jag ser fortfarande en skugga. :) Vad tror ni? :)
-
Jag tror vi vågar oss på ett grattis!waan skrev 2015-05-14 18:09:40 följande:Jo men visst ser man ett streck!! :) vågar man sig på ett grattis?? :)
-
Men då är det ju inte så konstigt att du fick negativt. Jag plussade på ÄL+9 förra gången så det är en bra dag för testande. Hur många dagar efter ÄL började du känna av sticken?debbie85 skrev 2015-05-14 18:51:57 följande:ÄL+8 idag, +9 imorgon. Haha! Snyggt resonemang! Testa upp alla tester så att du kan köpa nya! Jag har faktiskt ett vettigt hemma också, ett CB digital. Det har jag mest för att min man ska förstå att jag är gravid när jag väl är det. Det blir tydligt och bra när det står med bokstäver. :-Pmkes skrev 2015-05-14 18:05:51 följande:
Hahahahaha! Åh, jag förstår! Men ett gravtest blir ju positivt från en dag till en annan trots allt! Vilken cykeldag var du på? Äl+9? (inget minne ) Lika bra att slösa upp de billiga testerna så du kan köpa ett vettigt tycker jag.
Haha! Snark. Män. -
OJ vad tidigt! ÄL+7 alltså?Kixpix skrev 2015-05-14 22:16:20 följande:
Debbie85
Vissa kvinnor har lägre hcg-halt och vissa kvinnor har hög hcg-halt. Visar det inget fastän BIM har passerat får man nog invänta mens, eller får man söka hjälp på VC eller liknande om mensen inte har kommit.
På mig själv visade det positivt på BIM-7.
Som sagt, det är olika från kvinna till kvinna.
-
Jag tror det är bebisen som gottar in sig i slemhinnan!debbie85 skrev 2015-05-14 22:21:06 följande:Vilken dag i cykeln är du på nu igen?
Hahaha! Din man verkar vara rätt så lik min! Såg du mitt inlägg från tidigare ikväll (kl 18:51)?Nej, jag vet! Helknäppt art testa så tidigt! :-P Hmm, sticken kom kanske 4 dagar efter ÄL? Eller nåt sånt? Minns inte riktigt. Vad tror du sticken är? Växtvärk i livmodern?Jag håller mig borta från alkohol från ÄL och framåt. Får jag mens så tänker jag i såna fall dricka då om jag känner för det. Men jag vet att det sägs att det är lugnt innan moderkakan bildats. Du gör det du känner är rätt för dig.mkes skrev 2015-05-14 20:50:03 följande:Men då är det ju inte så konstigt att du fick negativt. Jag plussade på ÄL+9 förra gången så det är en bra dag för testande. Hur många dagar efter ÄL började du känna av sticken?
Haha! Snark. Män.
-
Tills den ligger skönt? Och har kopplat ihop sig med några fina blodådror. Eller nåt.debbie85 skrev 2015-05-14 22:39:43 följande:Men om BIM har passerat och gravtestet är negativt så kan man väl ändå vara gravid?Ja, men hur länge håller den på och gottar in sig där då egentligen? :-Pmkes skrev 2015-05-14 22:31:29 följande:
Jag tror det är bebisen som gottar in sig i slemhinnan!
-
Jahaaa! Då förstår jag. Vilseledande med bim-7 mao.Kixpix skrev 2015-05-14 23:07:34 följande:Nej, det var ÄL+13, BIM-7.
Min ÄL kom ganska tidigt i denna cykeln. -
För mig som räknar +äl alltså. Inte att du går runt och vilseleder folk, haha.Kixpix skrev 2015-05-14 23:15:11 följande:
Varför skulle det vara vilseledande med BIM? :)
Dagarna var ju närmare BIM än ÄL ;)
-
Högst vetenskapligt med andra ord. Blir det test imorgon??debbie85 skrev 2015-05-14 23:49:14 följande:
Ok, då vet jag! Då så! Behåll hoppet ända tills mensen kommer! (Riktat till alla i tråden.)
-
Surt det såg ut utan smiley. Är inte sur. Lovar.mkes skrev 2015-05-14 23:48:02 följande:
För mig som räknar +äl alltså. Inte att du går runt och vilseleder folk, haha.
-
Grattis till er som plussat!
Dock hoppas jag att vi inte ses i en bf maj-tråd. -
Äh, lägg upp ändå! Vi är bra på att se streck här!MartinaLarsen skrev 2015-05-15 20:30:09 följande:
Såg nu :) jag försökte ta en bild men när jag försöker ta blir det bara suddigt och syns inge bra?!
Ska testa imorgon eller på söndag igen :)
-
Uppesittarmorgon! Dör så spännande!Symetrical skrev 2015-05-16 15:10:40 följande:
Åh, följer er med spänning!
(ps, det är inte för tidigt att börja testa på äl+4 symetrical) -
Hur många dagar sen var det du testade senast?!Maka94 skrev 2015-05-16 15:26:46 följande:
Vet inte hur många gånger jag sprungit på toa idag bara för att se om mensen kommit :P
-
Så ska det låta! Varfööör har jag testat upp alla mina test redan?!Symetrical skrev 2015-05-16 18:06:05 följande:
Hahaha. Jag kör imorgon då!
-
Onsdag förmodligen, förra cykeln var lutealfasen på 15 dagar så kör på det! Men äl+11 idag. Testet igår var negativt så vet ju redan att det inte tagit sig (plussade äl+9 förra gången) men vad annars ska man underhålla sig med fram till mensen kommer liksom?!debbie85 skrev 2015-05-16 22:31:05 följande:
Åh nej! När är det du har BIM? Tisdag?
-
Grattis! Visste det! Sticken slår aldrig fel!debbie85 skrev 2015-05-17 08:17:06 följande:
Hahaha! Jag är gravid!!! Så kul! Mannen och jag ser tydligt strecket. Vet inte hur tydligt det syns på bild. ÄL+11/BIM-3 idag. Det blir BF den 26/1. Min lilla dotter ska bli storasyster.