• Maka94

BIM maj 2015

EliWe skrev 2015-05-16 20:04:56 följande:

Jag beställer mina från apotea. Billigare och så slipper man träffa nån från jobbet eller så

Sambon la in en beställning på apotea i torsdag, förhoppningsvis har ingen mens dykt upp när testen kommer hem :)
  • Maka94

Tycker att mensen kan komma NU om det inte är nått, blir olidlig av den här känslan att det känns som att den är på g men inget händer. Kom nu direkt istället så vi kan köra nästa försök, för det kan väl inte kännas exakt som när mensen är på g när man är gravid?!

• Maka94
    debbie85 skrev 2015-05-17 08:17:06 följande:

Hahaha! Jag är gravid!!! Så kul! Mannen och jag ser tydligt strecket. Vet inte hur tydligt det syns på bild. ÄL+11/BIM-3 idag. Det blir BF den 26/1. Min lilla dotter ska bli storasyster.

Stort grattis!!
  • Maka94

Funderar på att köra in till stan och köpa ett test.. saknar mitt absolut säkraste tecken på att mensen är på g. Brukar alltid få fruktansvärt ont på en punkt i ryggen, samma ställe varje gång. Men känner inte av det alls än

• Maka94
    EliWe skrev 2015-05-17 12:12:31 följande:

Spännande! Är du på bim?

Hade BIM igår :)
  • Maka94

Nu kom mensvärken i ryggen också, så nu är det väl bara en tidsfråga innan mensen är här :(

• Maka94
    Bubblor skrev 2015-05-17 16:06:40 följande:

Maka, jag hade lite ont i ryggen också dagen innan jag testade positivt, jag håller tummarna för dig! :) Grattis till er jag missat, det stod att det var 90 olästa inlägg, orkar inte riktigt läsa igenom alla ^^

Då kanske jag kan hålla uppe hoppet lite längre iallafall :) vad hade du mer för symptom?:)
  • Maka94
    anlibabe skrev 2015-05-17 18:23:17 följande:

Ehhhh.... What?!?!

Åh! Stort grattis till dig också!
  • Maka94

Ingen mens än, har den inte dykt upp när jag slutar jobbet och paketet från apotea hinner komma så ska jag testa :)

Svar på tråden BIM maj 2015