BIM maj 2015
Jag beställer mina från apotea. Billigare och så slipper man träffa nån från jobbet eller så
Jag beställer mina från apotea. Billigare och så slipper man träffa nån från jobbet eller så
Tycker att mensen kan komma NU om det inte är nått, blir olidlig av den här känslan att det känns som att den är på g men inget händer. Kom nu direkt istället så vi kan köra nästa försök, för det kan väl inte kännas exakt som när mensen är på g när man är gravid?!
Hahaha! Jag är gravid!!! Så kul! Mannen och jag ser tydligt strecket. Vet inte hur tydligt det syns på bild. ÄL+11/BIM-3 idag. Det blir BF den 26/1. Min lilla dotter ska bli storasyster.
Funderar på att köra in till stan och köpa ett test.. saknar mitt absolut säkraste tecken på att mensen är på g. Brukar alltid få fruktansvärt ont på en punkt i ryggen, samma ställe varje gång. Men känner inte av det alls än
Spännande! Är du på bim?
Nu kom mensvärken i ryggen också, så nu är det väl bara en tidsfråga innan mensen är här :(
Omg
Maka, jag hade lite ont i ryggen också dagen innan jag testade positivt, jag håller tummarna för dig! :) Grattis till er jag missat, det stod att det var 90 olästa inlägg, orkar inte riktigt läsa igenom alla ^^
Ehhhh.... What?!?!
Ingen mens än, har den inte dykt upp när jag slutar jobbet och paketet från apotea hinner komma så ska jag testa :)