BIM maj 2015
7:e dagen med positivt äl test.. Va är det här!? Kör ju digitalt så de e svårt att misstolka med ...
7:e dagen med positivt äl test.. Va är det här!? Kör ju digitalt så de e svårt att misstolka med ...
Negativare går nog inte att få va? Få e de inte därför som äl testerna blir positiva
Kan äl test bli positiva om man har uvi?
Måste kissa heeeela tiden å det bränner lite när blåsan är tömd...
Får ringa läkaren i morgon.. Verkar vara uvi..
Jag fick UVi när jag var gravid.
(Nu är jag inte det längre för jag fick missfall)
Man får antibiotika om man är gravid annars så ska det läka ut själv. Har du mycket besvär som itne avtar så ska man kontakta vården. Men antibiotika vore ju skönast helt klart att få:)
Åh jag har precis som du!!! Känslan av att ha uvi och har troligtvis fått svamp med. Motvärn i magen men mest ut i ryggen..
Alltså, jag har ju den här mensvärken som jag inte vet var den kommer ifrån.
Sen uvi och svamp ovanpå det som jag har haft EN gång tidigare i mitt liv. Svamp alltså.
Känner mig också lustigt, fast på ett positivt sätt :)
Haha jag smygtetstade oxå.. Är inte säker på om jag hade äl den 19:e eller 24:e... Blev tillbaka haha.. Som om jag hade trott nåt annat
Finns det rehab för testmossbrukare !? Haha
Haha skönt å se att man inte är ensam PM å missbruka testandet
Känner igen mig, har 20 trstlagrrt hemma, ett digital från cb med veckoindokatot, ett digitalt från RFSU, fem testa tidigt, och fyra rfsu stickor... Om man inte räknar med äl-testen
Bim-6 idag... Tankarna snurrar och på nåt sätt känns det som om de e kört..även om vi är säkra på att vi myste vid äl och jag har massa symptomer men det har jag ju haft 10ggr innan. Hur gör man för att inte deppa ner sig totalt?