• debbie85

BIM maj 2015

Usch vad jobbigt Fronten! Hoppas det går bättre nästa cykel!

Välkommen natlin! Har också en dotter men hon är 16 månader.

halo83 Jag hade inte accepterat om min man inte ville utredas. Jag hade sökt hjälp ändå och samtidigt tjatat på honom. Ni vet ju inte om det är nåt som enkelt går att åtgärda med läkemedel t.ex. Tänk all den oro osv som ni kan bespara er om ni får veta att ni är friska eller om det är nåt fel.

• debbie85

Jini Shearer Spännande!

Nån som har svar på min fråga om livmodertappens läge i tidig graviditet?

• debbie85

fkh Tack för ditt svar på livmodertapp-frågan!

Femma88 Ok. Hur lång cykel brukar du ha?

• debbie85

Fian88 Åh, tråkigt! Jag hoppas det går på 12:e! Min vän fick sin dotter på 12:e försöket, strax innan dom skulle söka hjälp.

Det finns en tråd som heter typ "BIM slutet på maj början på juni"

• debbie85
    HardrockGoddess skrev 2015-05-12 16:11:26 följande:

Alltså, att jag inte kan hålla mig i skinnet! Känner mig jättegravid och att det inte känns som om det är någon tvekan. Blir uppmuntrad av alla glada inlägg om plus före BIM och vill så klart prova själv. Köpte ett paket CB+ på apoteket efter jobbet och skyndade mig hem för att testa. Det är BIM-5 idag. Det blev inget plus och nu tänker jag att alla mina symtom kanske istället beror på en supermenstruation som ska komma på söndag.

Jag måste lära mig att vara tålmodig. Men tiden går långsamt och jag har svårt att vänta.

Hög igenkänningsfaktor! Jag tog ett impulsivt test idag på ÄL+6!! Vilken idiot jag är! Blev ju negativt såklart. Massa humörsvängningar och molvärk i livmodern.
  • debbie85

Jag har räknat på BIM igen och kommit fram till att det är en dag tidigare, den 20/5. Kan inte tiden gå lite fortare nu? :-P

• debbie85

Känner mig smittad av att alla ska testa... Kanske ska ta ett test på fredag jag med? ÄL+9/BIM-5 då.

• debbie85
    mkes skrev 2015-05-13 13:51:34 följande:

KLART du ska! Ju fler som tar testo större chans att någon får ett plus dessutom!

Helt sant!
    mkes skrev 2015-05-13 14:47:27 följande:

Haha, ja! Så blir man sur när testet visar negativt, men VAD trodde man liksom?!

Stick -skitbra symptom ju! Hade det i flera veckor när jag var gravid förra gången! Det är liksom det symptomet jag letar efter varje månad. Har inga symptom här! Kände av stick i magen under en kväll på äl+5 och tänkte att nu jäklar händer något, men sen försvann sticken och alla förhoppningar med det.

Är det sant? Nu får jag upp hoppet lite! Har en massa stick.

Håller tummarna för att du är gravid trots att du inte har några symtom!
    Symetrical skrev 2015-05-13 15:14:37 följande:

Oväntat svar!

Jag vet! Jag blev jätteförvånad!
    Kolan91 skrev 2015-05-13 15:36:00 följande:

Tokblankt!! Så sur!! Antingen får jag en mens gånger 100 eller så ligger det ändå en liten kotte där!! 

Jag ger inte upp förens BIM dagen.

Jag ska testa mig igen på fredag! Någon mer som kommer testa då som man kan sympatisera med? Hehe..

Åh nej! Vad tråkigt! Hoppas du testar positivt snart! Jag ska antagligen också testa på fredag.
  • debbie85
    mkes skrev 2015-05-13 20:31:54 följande:

Då tror jag nästan du är gravid! Var känner du av sticken? På en punkt??

Tack! Men känner mig inte alls som förra gången så chansen är nog

Åh! Hoppas hoppas! Typ en punkt precis ovanför blygdbenet. Var det så du kände när du var gravid? Jag hoppas åt dig ändå!
    Symetrical skrev 2015-05-13 21:01:34 följande:

Vettet..? Vad är det??

Hahaha.. Skrattar mycket när jag läser dina inlägg!
Svar på tråden BIM maj 2015