• Maka94

BIM maj 2015

Är det någon mer än jag som ser ett svagtsvagt streck? Eller inbillar jag mig?
  • Maka94
    Symetrical skrev 2015-05-15 08:56:01 följande:

Ser eventuellt ett mycket svagt streck i vissa vinklar. Syns det tydligare på riktigt, eller? Brukar ju vara svårt att få med på bild!

Ja lite tydligare än på bilden, men syns bara i vissa vinklar även i verkligheten. Misstänker att det inte är något :/
  • Maka94
    Kixpix skrev 2015-05-15 09:29:48 följande:

Så var mitt med. Jag ställde mig mörkare och när jag då fortf i mörker såg plusset så förstod jag att jag hade plussat :)

BIM imorgon, fler test påväg hem. Håller alla tummarna, har fortfarande en lätt illamående känsla men kan vara för att mensen är på gång också :/ ikväll ska vi ut och äta och jag väljer alkoholfritt för säkerhetsskull:)
  • Maka94

[quote=75302127][quote-nick]debbie85 skrev 2015-05-15 11:31:33 följande:[/quote-nick]Det är säkert inget fel!Ja, verkligen! Hoppas att det blir positivt snart! Jag tycker också att jag ser ett svagt streck. Men vet inte om jag vågar skriva "grattis" än.

Nej avstår gärna från att bli grattad, vi vet ju inte än hur det är :)?

• Maka94

BIM imorgon, brukar alltid få mensen direkt på morgonen, vet inte om jag vill stiga upp imorgon :(

• Maka94

Denna eviga väntan.. Längesedan jag inte fick mens precis enligt appen. Har inga fler test hemma och känner ett enormt lugn samtidigt som jag känner en enorm besvikelse över att den kanske kommer snart..

• Maka94

Vet inte hur många gånger jag sprungit på toa idag bara för att se om mensen kommit :P

• Maka94
    mkes skrev 2015-05-16 15:39:22 följande:

Hur många dagar sen var det du testade senast?!

Testade igår senast och kunde eventuellt ana något väldigt svagt som även vissa här gruppen eventuellt kunde se. Men det var så svagt att jag antagit att det inte var något.
  • Maka94
    Kolan91 skrev 2015-05-16 17:16:56 följande:

Haha.. gör likadant.. sambon börjar undra om allt står rätt till när jag hela tiden springer på toa! Man är sig verkligen inte lik just nu. Igår började jag gråta för ingenting och var elak och snäste hela dagen åt min underbara blivande make.. tror att jag måste be om ursäkt när han kommer hem för mitt dåliga beteende igår!! Stackarn!

Det är så jobbigt att inte veta om man har en kotte i sig eller inte

Var helt hundra på att den hade kommit nyss, gick på toa och där var bara en genomskinlig vattning flytning. Önskar så att jag vågade åka och köpa ett test till, men känner alla som jobbar på mackarna i byn och är inte så sugen på att dom vet om nått
Svar på tråden BIM maj 2015