• Donner82

BIM maj 2015

Trixat lite - här ser jag det liiiiiiite mer - men det kanske bara är nått annat...

• Donner82
    Symetrical skrev 2015-05-14 07:42:48 följande:

Jag ser absolut! Håller tummarna att det inte är spök! På't igen imorgon bitti!

Man vill ju så gärna att det ska vara ett plus! :)

Kommer bli en lång dag i väntan tills i morgon. Kanske måste ta ett test i eftermiddag. Hehe...

Åh vad jag vill att det blir ett plus!

Hur går det för dig?
  • Donner82
    MatildaMilano skrev 2015-05-14 09:19:54 följande:
    Tycker mig se något svagt! :) Spännande!

Jag hoppas verkligen!! :) Men rädd att det är spökstreck...

Hur går det för dig? 

• Donner82
    soofa skrev 2015-05-14 09:33:19 följande:
    Jag anar också något, hoppas det är ett plus!
    Det hoppas jag med! :) Tack för allt pepp! Då går tiden lite snabbare.

Börjar fundera på hur jag ska berätta det för min man - om det nu är ett plus vill säga. :)

När har du BIM? Du kanske redan har ett plus?
  • Donner82
    Symetrical skrev 2015-05-14 07:42:48 följande:
    Jag ser absolut! Håller tummarna att det inte är spök! På't igen imorgon bitti!
    Men Symetrical - vi har ju BIM samma dag (såg på listan)! :) Har du testat än?
  • Donner82
    MatildaMilano skrev 2015-05-14 09:13:34 följande:

Tjejor, jag har ju bim på tisdag men imorse när jag (vet inte ens varför) klämde på ena bröstet så kom där bröstmjölk?! Hur vanligt är det? :O Jag har tre barn sen tidigare och har aldrig varit med om att det skulle komma redan innan bim utan snarare strax före bf... det måste väl ändå vara ett grav tecken? Hoppas :D

Hej igen - läste inte detta tidigare... Jag hade Exaxt samma som dig igår. Jag har ett barn sen tidigare. 
    Hade duschat och när jag torkat mig så kom det en stor droppe från det högra bröstet - helt vitt. Aldrig hänt tidigare (eller jo - när jag ammade, men det är ju nått annat). :) Trodde i stunden dock att jag kanske bara torkat mig lite hårt och att det hade noll att göra med en graviditet... Men nu börjar jag ju ana samma som dig!
    Jag har BIM torsdag (har lång lutealfas - 16-17 dagar). 
  • Donner82
    mkes skrev 2015-05-14 10:21:44 följande:
    Ser också! Tycker det ser ut att vara rött dessutom! SÅ spännande! Släng upp bild så fort du testat igen!!
    Jag håller på att dö typ av tristess för tiden går sååååå långsamt till nästa test. Ska försöka hålla mig i 4-5 timmar nu så jag kan testa i eftermiddag!! :)
  • Donner82
    Symetrical skrev 2015-05-14 10:47:04 följande:
    Mm, men dessvärre är det bara för att jag senaste månaderna bara haft 7 dagars lutealfas, så nyss haft äl. Kommer inte mensen om en vecka är det däremot ett gott tecken.
    Jag är på andra hållet - min ÄL kommer ganska snabbt - sen har jag lutealfas på 16-17 dagar. Alltid ska det vara nått. :)
  • Donner82

Här kommer ett från eftermiddagen. Jag ser fortfarande en skugga. :) Vad tror ni? :)

• Donner82

Åhh tack alla fina för pepp! :)

Jag sitter här med ett digitalt i handen och undrar om jag ska ta det innan jag lägger mig. Vet inte om jag vågar ännu. :) Hehe...

Om det är ett plus så är det helt sjukt!! Vi försökte i nästan ett år med första barnet - och detta är första månaden vi försöker med syskon.

I let you know how it goes. :)

Kan avslöja att min sambo absolut inte tror att vi är gravida. Han behöver se att det står "gravid" för att tro att det är sant. Män!!! :)

• Donner82
    waan skrev 2015-05-14 19:09:27 följande:

Nej nu kom mensen på bim +2, så frustrerande...får hoppas att det tar sig nästa gång! :( Lycka till alla hoppas ni får många pluss!

Trist! :( Men kämpa på! Plötsligt händer det. :) Lycka till i juni!
  • Donner82

Plus hos mig! :) BF 28 januari! YES!!! Vi ska ha syskon! :)

Vågar inte riktigt tro på det ännu. :)

• Donner82

Tack alla vänliga själar som peppat under maj månad! Ni är grymma!

Till oss med plus - vi ses i "BF i maj 2016 :)"!

Till alla andra tappra tjejer i denna tråden - keep up the good work och lycka till framöver! Hoppas det blir plus snart!

Då går man istället och väntar på det underbara illamåendet - det allra bästa med en graviditet - NOT! :)

• Donner82
    Ljh87 skrev 2015-05-16 08:39:13 följande:

Äntligen är det vår tur!! Är så överlycklig just nu :D

Stort grattis!
  • Donner82
    debbie85 skrev 2015-05-17 08:17:06 följande:

Hahaha! Jag är gravid!!! Så kul! Mannen och jag ser tydligt strecket. Vet inte hur tydligt det syns på bild. ÄL+11/BIM-3 idag. Det blir BF den 26/1. Min lilla dotter ska bli storasyster.

Vad roligt! Stort grattis! :)

Då får du joina fortsättningstråden. :)

Det är verkligen många som fått plus i maj! Kul!
  • Donner82
    lanylena skrev 2015-05-19 07:18:10 följande:

Hej på er med BIM enligt nedan! Hur går det för er?

9/5 Erica1985, Jini Shearer
    10/5 Ljh87, lawendel, Mileya
    11/5 sowe81, Hanzi, Malin845
    12/5 Angdev, Fronten, waan
    14-15/5 cleo
    15/5 Kolan91
    16/5 NellieMeja, EliWe, Tassen, Maka94
    17/5 Spring16, Angie4
    18/5 Jullan1989
    19/5 natlin, MatildaMilano
    20/5 MartinaLarsen, Donner82, Symetrical

Jag ar plussat! :) I fredags. :) BF 28 januari. Plus på ÄL+11 (svagt). 
Svar på tråden BIM maj 2015