BIM maj 2015
Trixat lite - här ser jag det liiiiiiite mer - men det kanske bara är nått annat...
Trixat lite - här ser jag det liiiiiiite mer - men det kanske bara är nått annat...
Jag ser absolut! Håller tummarna att det inte är spök! På't igen imorgon bitti!
Jag hoppas verkligen!! :) Men rädd att det är spökstreck...
Hur går det för dig?
Tjejor, jag har ju bim på tisdag men imorse när jag (vet inte ens varför) klämde på ena bröstet så kom där bröstmjölk?! Hur vanligt är det? :O Jag har tre barn sen tidigare och har aldrig varit med om att det skulle komma redan innan bim utan snarare strax före bf... det måste väl ändå vara ett grav tecken? Hoppas :D
Här kommer ett från eftermiddagen. Jag ser fortfarande en skugga. :) Vad tror ni? :)
Åhh tack alla fina för pepp! :)
Jag sitter här med ett digitalt i handen och undrar om jag ska ta det innan jag lägger mig. Vet inte om jag vågar ännu. :) Hehe...
Om det är ett plus så är det helt sjukt!! Vi försökte i nästan ett år med första barnet - och detta är första månaden vi försöker med syskon.
I let you know how it goes. :)
Kan avslöja att min sambo absolut inte tror att vi är gravida. Han behöver se att det står "gravid" för att tro att det är sant. Män!!! :)
Nej nu kom mensen på bim +2, så frustrerande...får hoppas att det tar sig nästa gång! :( Lycka till alla hoppas ni får många pluss!
Plus hos mig! :) BF 28 januari! YES!!! Vi ska ha syskon! :)
Vågar inte riktigt tro på det ännu. :)
Tack alla vänliga själar som peppat under maj månad! Ni är grymma!
Till oss med plus - vi ses i "BF i maj 2016 :)"!
Till alla andra tappra tjejer i denna tråden - keep up the good work och lycka till framöver! Hoppas det blir plus snart!
Då går man istället och väntar på det underbara illamåendet - det allra bästa med en graviditet - NOT! :)
Äntligen är det vår tur!! Är så överlycklig just nu :D
Hahaha! Jag är gravid!!! Så kul! Mannen och jag ser tydligt strecket. Vet inte hur tydligt det syns på bild. ÄL+11/BIM-3 idag. Det blir BF den 26/1. Min lilla dotter ska bli storasyster.
Hej på er med BIM enligt nedan! Hur går det för er?
9/5 Erica1985, Jini Shearer
10/5 Ljh87, lawendel, Mileya
11/5 sowe81, Hanzi, Malin845
12/5 Angdev, Fronten, waan
14-15/5 cleo
15/5 Kolan91
16/5 NellieMeja, EliWe, Tassen, Maka94
17/5 Spring16, Angie4
18/5 Jullan1989
19/5 natlin, MatildaMilano
20/5 MartinaLarsen, Donner82, Symetrical