BIM maj 2015
Tog ett ÄLtest idag för att se hur det gav utslag (hade inga graviditetstest hemma) fick mycket utslag men det kanske bara betyder att mensen är på g :(
Vad tror ni?
Bim-8 och tiden går sååå långsamt!! Börjar nog testa om 3 dagar..
Jag testade som sagt positivt, väldigt svagt, i måndags.
Kan man ta ett test till idag för att se om det är starkare?
Anledningen är att jag mår så SJUKT illa & när jag ringde barnmorskemottagningen, hade de fullt, så jag tyckte det var bättre att ringa till min läkare på vårdcentralen istället. Receptfria tabletter på Apoteket hjälper inte mig ett dugg!
Dags att ge upp hoppet om denna månaden....
Bim-4 och heeeelt blankt testa-tidigt
Lika bra det. Imorgon begraver vi Meya och jag vill bara gå under
Ettbarnihimlen.bloggplatsen.se
Grattis till alla som plussat och tråkigt för er som fått mensen! Jag är på bim-6 och har noll känningar, bara det vanliga veckan innan mens. Tror tyvärr inte det blev nått denna gången heller . Jag och sambon har i alla fall bestämt att har det inte tagit sig till efter sommaren så ska vi söka hjälp privat då. Vi har ju en son redan så privat är väl enda alternativet. Men förhoppningsvis slipper vi det . Får hem ett nytt gäng billiga stickor idag så jag kan stilla mitt testberoende
Alltså jag fattar inget. Skulle ha mens i dag, men ingen mens, negativt test.
Fick äl stickor igår så provade en nu, och den visar två streck. Alltså ägglossning? Fast jag egentligen skulle haft mens. Hjälp!
Svagt svagt
I morse kom mensen,2 dagar tidigt... Ett år av försök. Får kanske inse att jag och min man inte kan få barn tillsammans...
Hej !!
hur går de för er ?
jag ska ha mens snart men har liknande molvärk o ömma bröst. och de kom ganska så sent för ont i brösten brukar ja få 2v innan mens oftast o alltid 3dagar innan värk i ryggen men inget av de ännu.
hoppas på ett + denna gången. försökt länge med min man
Det är ju fint att man blir totalt ignorerad av alla när man ställer frågor.. :(
Nu har jag köpt test, om jag bara vågar så ska jag prova testa imorgon :)
Hej! Hoppar in här jag med, har bim imorgon och detta är andra försöket att få till ett syskon till våra son :) Har spända bröst, molvärk och illamående....to be continued ;)
Han är 1 år och 3 månader :)
Och så kom mensen, cykeln blev bara 23 dagar den här månaden..
Får hoppas att det blir 12e gången gillt istället..
Och lycka till alla som inväntar bim!
Finns det förresten någon bim juni tråd?
Fian88 Åh, tråkigt! Jag hoppas det går på 12:e! Min vän fick sin dotter på 12:e försöket, strax innan dom skulle söka hjälp.
Det finns en tråd som heter typ "BIM slutet på maj början på juni"