Inlägg från: carolinewendel |Visa alla inlägg
  • carolinewendel

BIM maj 2015

lanylena skrev 2015-05-06 07:17:59 följande:

Hur går det för er, tjejer?

2/5 crystalised, Mlan, carolinewendel3/5 Aniroma6/5 malink80, Syllin, Brinkly

7/5 Ang82

8/5 Tett90

Jag vet inte vad jag ska tro. Försöker vara inställd på att mensen kommer snart.. Är ju på bim+4 idag, fortfarande massa symtom, fortfarande ingen mens, fortfarande temp stadigt på 37,4 (har normaltemp på 36,5 annars), men får bara negativt på graviditetstesten..

Läste i en annan tråd om en tjej som fick negativt på testen från graviditetskollen och positivt från annat märke, så jag har beställt hem andra som borde komma imorgon/fredag.
  • carolinewendel
    soofa skrev 2015-05-06 07:35:03 följande:

Åh, vad jobbigt att inte veta! Av det jag läser låter det ju verkligen som att du är gravid, jobbigt att graviditetstesten visar negativt. Hoppas du plussar senare i veckan! 

Tack för ditt svar, gör migclite gladare att höra att jag inte är dum i huvudet med mina tankar, haha.

Känner mig gravid men jag vill ju så gärna att jag börjar bli rädd att jag är skengravid.. :( hoppas också på plus snart! Eller mens, så att man kan börja om!
  • carolinewendel
    lanylena skrev 2015-05-06 07:56:17 följande:

Okej, följer med spänning.

Just nu känns det så värdelöst, men tack! :) Hoppas på plus snart eller mens så att man kan börja om!
  • carolinewendel
    isali skrev 2015-05-06 09:28:08 följande:

Huvva vad jobbigt! Exakt sådär var det för mig, fast min mens dök aldrig upp. Skitobbigt! Månaden efter blev jag dock gravid. Att man ska behöva vänta på mensen också ... Trots utebliven mens blev jag dock gravid månaden efter.

isali skrev 2015-05-06 09:28:57 följande:

Jag håller då alla tummar och tår för dig! 

Hoppas bara att vi lyckas pricka in ÄL denna månaden även lm mensen inte skulle dyka upp.. Får väl vara på pojkvännen så ofta jag kan ;)

Tack, behöver alla tummar jag kan få! :) och grattis till ditt plus! :)
  • carolinewendel
    Kixpix skrev 2015-05-06 16:20:22 följande:

Här är ett tydligare plus! NU är både jag och sambon övertygade ;)

Det där ser tillochmed jag, och jag ser ALDRIG något på testen folk lägger ut här och alla säger "syns tydligt" till, haha. jag måste ha dålig syn ;)
  • carolinewendel

Vad är det med mig?! Är annars en ganska tuff tjej men jag började nyss storböla för att min pojkvän har huvudvärk och inte ville pussas med mig.. Så han fick skuldkänslor och beställer pizza till mig nu, hahaha. Någon annan som känner sig extra känslig och "bölig"?

• carolinewendel
    MissHelene skrev 2015-05-07 09:04:01 följande:

Jag känner igen mig^^ ha ha!

Skönt att man inte är ensam om att känna sig gnällig, haha. När har du BIM?
  • carolinewendel

Behöver lite hjälp. Är på BIM+5 eller 6 idag, testat negativt på fyra test från graviditetskollen, det senaste var på BIM+3. Ska jag testa med något annat märke? Har ett RFSU Testa Tidigt hemma, vad är era erfarenheter av dom?

• carolinewendel
    Kixpix skrev 2015-05-07 16:44:27 följande:

Bäst och bäst, men jag gillar dem och de är lätta att läsa av och lätt att förstå instruktionerna.

Okej, tack :)
  • carolinewendel
    linnsanbelle skrev 2015-05-07 20:23:32 följande:

Vår erfarenhet av RFSU är att dom är sämst!

CB digital är väldigt dyrt men känsligt :) Tycker du ska prova det!

Här har vi gjort ett "bäst i test" inlägg ifall du vill läsa :)

mammaprat.blogg.se/2015/may/bast-i-test-graviditetstester-2.html

Fian88 skrev 2015-05-07 20:28:42 följande:

Fast vad jag har förstått här på familjeliv när man läser runt så är inte det digitala så superkänsligt, tror ett cb-plus är bättre då. Har varit med i många bim-trådar nu (tyvärr) och många som fått svaga positiva på cb-plus och stickor har fått Inte Gravid på digitalt. Om det är innan bim alltså! Men det är bara som jag uppfattat det efter att ha läst om andra.

Tack för era svar! Hade redan beställt hem två från RFSU så jag får väl använda dom ändå, men kanske får bli något från CB också! :) är ju snart en vecka efter BIM..
  • carolinewendel

Hej på er! (om någon fortfarande läser här även om vi är inne i juni nu, haha)

Ville bara säga; ge inte upp hoppet!

Jag hade BIM 1/5, fick negativa graviditetstest men ingen mens, tog mitt senaste negativa test den 8/5.

Fick sen för mig att testa den 20/5 för att mensen fortfarande inte kommit och fick då starkt plus!

Tog idag ett CB digital och fick "Gravid 3+", så jag har ju minst i v.5! Ska på inskrivning hos BM nu på fredag 5/6 :)

Kram på er alla!

Svar på tråden BIM maj 2015