Inlägg från: HardrockGoddess |Visa alla inlägg
  • HardrockGoddess

BIM maj 2015

Åh nej, förstår dig precis jag är likadan där. Testade du med morgonurin? Jag håller tummarna :)

[/quote]

Nej, mitt dumma pucko, det gjorde jag ju inte heller. Hade hållit mig två timmar och hade druckit jättemycket vatten. Men ack, jag ville så gärna få veta! Att kunna väcka min man som jobbat natt och säga att vi väntar barn! <3

Nu väntar jag ett par dagar :)

• HardrockGoddess
    Angdev skrev 2015-05-13 07:33:11 följande:

BIM+1 ingen mens, inget plus. Dags att inse att mensen är försenad? :(

Har en gammal klasskamrat som är barnmorska. Hon menar att man helst ska vänta en hel vecka att testa efter BIM, pga hcg-halterna.

Håller tummarna för dig!
  • HardrockGoddess
    Angdev skrev 2015-05-13 07:33:11 följande:

BIM+1 ingen mens, inget plus. Dags att inse att mensen är försenad? :(

Har en gammal klasskamrat som är barnmorska. Hon menar att man helst ska vänta en hel vecka att testa efter BIM, pga hcg-halterna.

Håller tummarna för dig!
  • HardrockGoddess
    Kolan91 skrev 2015-05-13 15:36:00 följande:

Tokblankt!! Så sur!! Antingen får jag en mens gånger 100 eller så ligger det ändå en liten kotte där!! 

Jag ger inte upp förens BIM dagen.

Jag ska testa mig igen på fredag! Någon mer som kommer testa då som man kan sympatisera med? Hehe..

Jag kommer förmodligen att testa, men har ju blivit så besviken. Har BIM på söndag så på fredag är det -2.

Kommer testa med morgonurin om jag inte ändrar mig i sista sekund. :)

Drömde i natt att jag vaknade med blodiga trosor... hoppas det inte var en sanndröm.
  • HardrockGoddess

Åh, hela nätterna i ända, drömmer jag om förlossningssalar, kejsarsnitt, små bebisar och t o m kattungar som föds av människor! Är helt slut när jag vaknar på morgonen!

Jag slås mellan hopp och förtvivlan hela tiden. Ena minuten är jag 110% säker på att jag är gravid, för att jag sedan strax därpå komma och tänka på att det nog bara är extra kraftig PMS.

I morse vaknade jag först vid 05.30-tiden. Jag mådde illa och tyckte det var bra eftersom det måste tyda på graviditet, tänkte jag. Sen somnade jag om och vaknade efter 10.00 och mådde INTE illa. Då blev jag orolig.

Har läst genom dagböcker över mina två tidigare graviditeter om symtom och liknande, och jag får ju säga att det enda sättet som säkert kan avgöra en graviditets varande eller ickevarande, är ett graviditetstest. De flesta kraftigare symtomen har kommit efter jag plussat.

Är på BIM-3 idag. Funderar på att testa imorgon. Samtidgt vill jag besinna mig och vänta. Men jag vet att jag kommer bli jätteledsen om jag upptäcker blod i trosorna.

Någon som är lika frustrerad som jag? ;)

• HardrockGoddess
    Ljh87 skrev 2015-05-14 15:08:17 följande:

Åh fy, jag känner igen de känslorna så väl! Är inne på bim+4 och har ännu ingen mens. Lite smått illamående och blodsockerfall under dagarna som blir bättre när jag får i mig lite mat. Min man fyller år på lördag så vi har bestämt att vi ska vänta tills dess innan vi testar. Men väntan är ju nästan helt olidlig!

Då hoppas jag att din man (och du) får en fin födelsedagspresent <3

Bra att du mår illa, det är ju ett gott tecken och att du gått flera dagar över BIM :)

Jag fyller år i slutet av månaden och hoppas då också att vara glad över den bästa presenter ever!
  • HardrockGoddess

Hur tusan får man tiden att gå?

Jag vill veta: Är jag gravid? Svar: JA!!! Ingen tvekan!

Mina bröst (inbillar jag mig?) har vuxit. Fast å andra sidan så får jag ju ont i brösten före mens alltid. Men ändå inte väldigt mkt mer svullna den här gången? Tar min största bh som faktiskt känns mindre. Önskedrömmar? Inte för att få större byst men som tecken på att jag är gravid!

Går till mina gamla dagböcker: först i vecka 6 som jag fått riktigt j-kla ont i brösten, bägge gravidideter.

Åh, bara mensen inte kommer!

• HardrockGoddess

Åh, vad jag är nervös nu: är så rädd att mensen ska dyka upp. Vågar jag ta ett test imorgon, såvida mensen inte redan kommit?

• HardrockGoddess

BIM idag och två olika sorters tester har gjorts, dels CB+ och ett från RFSU. Båda visar negativt. Är det kört nu? Känner mig ledsen...

• HardrockGoddess
    debbie85 skrev 2015-05-17 08:17:06 följande:

Hahaha! Jag är gravid!!! Så kul! Mannen och jag ser tydligt strecket. Vet inte hur tydligt det syns på bild. ÄL+11/BIM-3 idag. Det blir BF den 26/1. Min lilla dotter ska bli storasyster.

Grattis Debbie!!! :) <3

Vilken cykeltur har du plussat på?
  • HardrockGoddess

Oj, ^hade lite svårt att läsa innantill Debbie :)

En fråga till alla och envar: jag har BIM idag och testat med två olika tester: negativt :(

Är det kört nu och bara invänta mensen?

• HardrockGoddess

Kära vänner och -medsystrar: jag har precis fått mens.... Blod på pappret när jag kissade.

Gör mig medlem i andra tråden

Svar på tråden BIM maj 2015