• Maka94

BIM maj 2015

isali skrev 2015-05-11 20:49:36 följande:

Håller tummarna! När hade du BIM igen? :)

BIM på lördag så imorgon är BIM-4, hade egentligen inte tänkt testa så tidigt men eftersom vi har årsdag imorgon så tänkte jag att om det skulle råkas bli ett plus så har jag bästa presenten till sambon efter jobbet :)
  • Maka94

Testat nu på BIM-4 inte ens en gnutta syn av ett till streck. Kan ju vara för tidigt, men känner hur hoppet sjunker :/

• Maka94
    Malin 845 skrev 2015-05-12 08:03:33 följande:

Hej! Åh vad synd, men för dig kanske det är för tidigt. Är i samma situation, tog ett test igår men visade inte ens ett litet streck, hade bim igår. Ingen mens i sikte heller. Har molnande värk fortfarande men ingen mens.. När tänkte du testa nästa gång?

Har BIM på lördag, kommer inte testa något fören efter det.. Om nu mensen inte skulle komma.. :/
  • Maka94
    waan skrev 2015-05-12 08:32:58 följande:

Det är säkert bara för tidigt, ta ett till om några dagar :) plussa en vecka efter bim med första. Har bim idag men ska vänta lite till...

Jag ska invänta BIM på lördag, dyker den inte upp då testar jag på söndag igen.
  • Maka94

Höll nyss på att spy av åksjuka på bussen hem från jobbet, känner mig inte alls som jag brukar. Har aldrig hängt förut.. Men ändå inget plus imorse :(

• Maka94

Ligger nedbäddad med ett helt galet illamående. Håller alla tummarna för att det är ett tecken men tror mer på att jag fått i mig något dåligt.

• Maka94
    mkes skrev 2015-05-13 22:43:36 följande:

Kan inte stava. Jaja.

Håller tummarna för att det är bebis, Maka94! När ska du testa?

BIM på lördag så tidigast då, testade igår utan resultat :/
  • Maka94

Börjat få tjocka flytningar, brukar inte ha det annars. Håller alla jäkla tummar, jag som inte varit inställd på att det ska ta sig på första börjar ändå känna att jag kommer bli sjukt besviken om mensen dyker upp. Fy! Det är ju faktiskt inte hela världen men, jag hoppas verkligen :)

Sambon blev lätt förstörd igår när han såg hur dåligt jag mådde, idag har det varit betydligt bättre än så länge iallafall. Han la handen på magen och sa "jag kommer älska den här lika mycket som dig, även om det inte ta sig nu på första"

• Maka94

Jag som inte hade tänkt testa nått mer innan BIM på lördag går i tankarna i att testa imorgon på morgonen.. Velar om jag ska eller inte :|

• Maka94

Har testat nyss. Gansk blankt idag också men kan ana något väldigt väldigt svagt i en viss vinkel. Antagligen så är det jag som inbillar att det är något :(

Svar på tråden BIM maj 2015