• mkes

BIM maj 2015

isali skrev 2015-04-22 20:20:34 följande:

Ledsen att göra dig och Symetrical besvikna. Men tog ett digitalt idag och det stod "Inte Gravid". Så nu blir det att inte test knarka! Att inte fokusera och bara ta det lugnt :)

Öppnade av ren nyfikenhet (har dock ingen aning hur det ska se ut i de digitala). Såhär såg dock mitt ut!

Hur ska ett negativt vs positivt se ut på sinsidan?

Konstigt att vi båda fått svaga streck på gravtest och starka streck på ältest. Obestämd
  • mkes
    Symetrical skrev 2015-05-06 07:20:45 följande:

Nu verkar det ta me tusan som att det faktiskt kan vara något på g snart. Cd 37 idag! Hahaha. Helt galet det här!

TJOHO! Jag tror på positivt ikväll! Kan vi sitta och invänta mens tillsammans.
  • mkes
    Symetrical skrev 2015-05-08 13:14:09 följande:
    He won't know what hit him!
    Får helt seriöst de sjukaste bilderna i huvudet när jag läser detta.
  • mkes
    debbie85 skrev 2015-05-09 20:38:13 följande:

Ni som redan plussat eller varit gravida tidigare, hur tidigt började ni få graviditetssymtom? För mig har det bara gått 3-4 dagar sen ägglossningen men det känns som att jag har en del symtom. Kommer inte ihåg att jag hade några symtom alls typ förutom ev trötthet innan v 7 förra graviditeten. Jag inbillar mig va?

Jag började känna av stick och molvärk i livmodern på äl+4 vid förra graviditeten och illamåendet började två dagar efter det.

Är på äl+4 idag jag med! Men tyvärr känns det bara som det brukar innan mens här.
  • mkes
    MissHelene skrev 2015-05-11 08:28:50 följande:

Kan fortfarande inte riktigt tro det men jag + ade i morse! BIM -3 men kunde inte hålla mig^^

Grattis!
  • mkes
    Donner82 skrev 2015-05-13 12:59:21 följande:

Ååååhhhh vad det är jobbigt att vänta på BIM! 

På ÄL+10 idag och helt blankt när jag testade i morse. Börjar ana att det inte tagit sig. Booo...

Ska försöka hålla mig till ÄL+12 innan nästa test - alltså fredag.

Fler som ska testa fredag?

Håller tummarna för oss alla!

Jaa! Tjuvtestar sedan igår, äl+7 (nä, vaddå tidigt? ) med billiga stickor men ingenting än. Har ett cb plus kvar som jag tänkte använda på fredag!

Några symptom?
  • mkes
    Kolan91 skrev 2015-05-13 13:28:34 följande:

Spännande! :) Har du testat än? Jag känner endast lite lätt mensvärk sedan en vecka tillbaka ungefär, lite ömma bröst.. ökad salivproduktion gånger 1000! Måste svälja varje sekund.. säkert bara en slump (läste att det kan bero på att man har för mycket eller för lite salt i kroppen) men har varit såhär i 5-6 dagar nu. Skit jobbigt!!

Ska gå och köpa ett nu...

Kreverar här vad spännande! Älskar testtider! Tar du testet direkt?!
  • mkes
    Kolan91 skrev 2015-05-13 13:40:11 följande:

Yes, nu ska jag masa mig iväg och sedan testa mig när jag kommer hem. Har inte kissat sedan halv tio och börjar bli lite kissnödig :P

5-6 timmars sparad blåsa borde räcka tycker jag!

Återkopplar om några timmar med resultat! :)

Absolut! Ser fram emot resultatet!
  • mkes
    debbie85 skrev 2015-05-13 13:41:50 följande:

Känner mig smittad av att alla ska testa... Kanske ska ta ett test på fredag jag med? ÄL+9/BIM-5 då.

KLART du ska! Ju fler som tar testo större chans att någon får ett plus dessutom!
  • mkes
    Donner82 skrev 2015-05-13 14:02:02 följande:

Jag tjuvstartade också på ÄL+7. Visst är man knäpp?! Man vet ju innerst inne att det är för tidigt... 

Jag kör med testlagrets - så jag har ju massor med test - så jag kan bara inte låta bli. Självkontroll - NOT!  :)

Har mycket stick och värk - men det kan ju lika väl vara mensen. Det har lurat mig förut. :)

Vad har du för symptom? 

Haha, ja! Så blir man sur när testet visar negativt, men VAD trodde man liksom?!

Stick -skitbra symptom ju! Hade det i flera veckor när jag var gravid förra gången! Det är liksom det symptomet jag letar efter varje månad. Har inga symptom här! Kände av stick i magen under en kväll på äl+5 och tänkte att nu jäklar händer något, men sen försvann sticken och alla förhoppningar med det.
Svar på tråden BIM maj 2015