• boniish

BIM maj 2015

Hej soofa.

Vet inte riktigt , ja vågar inte eftersom ja vill plussa. Så ja väntar så feg som ja är och inga symtom riktigt på mens eller graviditet

• boniish
    soofa skrev 2015-05-16 20:16:52 följande:
    Förstår det men är det inte jobbigare att inte veta? Brukar du ha regelbunden mens?
    Jo det är klart , men ska väl nog testa nu nån dag men som sagt blir nervös hehe:) jag har alltid regelbunden mens & känner alltid av ägglossning och allt . Och aldrig hänt ja varit försenad med mens kanske nån gång endast 1dag men kanske för ja är nervös osv som den inte kmr. Me tanke på att ja så gärna vill de ska plussa då ja försökt länge med min man.
  • boniish
    soofa skrev 2015-05-16 20:52:14 följande:
    Jag förstår dig. När du väl testar så hoppas jag att det blir ett tydligt plus! :)
    Ja vi för hoppas. Får bli imån eller måndag :) Själv då? Plussat eller försöker du?
  • boniish
    Maka94 skrev 2015-05-16 20:55:11 följande:

Tycker att mensen kan komma NU om det inte är nått, blir olidlig av den här känslan att det känns som att den är på g men inget händer. Kom nu direkt istället så vi kan köra nästa försök, för det kan väl inte kännas exakt som när mensen är på g när man är gravid?!

Ja förstår dig. Min är oxå sen och blir tokig och för feg för att ta grav test men inga symtom av graviditet eller mens
  • boniish
    soofa skrev 2015-05-16 21:31:40 följande:
    Jag håller tummarna! Inget plus här än, äl i morgon så nu börjar den långa väntan till bim den 31/5. 
    Tack detsamma :) lycka till & kör för fullt nu hehe :)
  • boniish
    natlin skrev 2015-05-16 21:54:26 följande:
    Förstår vad du menar med att inte våga testa. Jag kommer nog också göra som du testa några dagar efter BIM om jag klarar mig däröver :/ tycker jag haft lite stick och molande i livmodern idag ÄL+8.
    Vi får skaffa oss styrka och våga testa hehe:) ska imån eller måndag tänkte jag :) hoppas de lyckas för dig & att Du plussar . Sticker till lite på mig med emellan åt annars inget. Kan man inte bara få tydliga graviditet symtom slipper man bli nervös hehe :)
  • boniish
    debbie85 skrev 2015-05-17 08:17:06 följande:

Hahaha! Jag är gravid!!! Så kul! Mannen och jag ser tydligt strecket. Vet inte hur tydligt det syns på bild. smile1.gif ÄL+11/BIM-3 idag. Det blir BF den 26/1. Min lilla dotter ska bli storasyster. smile1.gifsmile2.gifphpHcPIF970294.jpg

Stort grattis
  • boniish
    natlin skrev 2015-05-17 13:04:35 följande:

Ja eller hur, vad var du på nu, BIM +5? Då är du alldeles säkert gravid ;)

Min mens är som en klocka så jag borde veta nästa helg om det gick eller inte.... :|

Ja är BIM +5 idag & köpte nyss grav test men får testa imorgon med morgon urin om mens ej kmr .. Omg så orolig hehe nästan så ja BA vill kolla nu men ändå inte
  • boniish
    soofa skrev 2015-05-17 13:19:09 följande:
    När du har passerat BIM så ska det spela mindre roll om det är morgonurin eller inte. ;)
    Jaha okej .. Då kan ja testa sen då. Kissade nyss så har inget nu hehe. Omg helt nervös men måste ta tag i det .
  • boniish
    boniish skrev 2015-05-17 13:21:23 följande:
    Jaha okej .. Då kan ja testa sen då. Kissade nyss så har inget nu hehe. Omg helt nervös men måste ta tag i det .
    Är de bäst och kissa i en burk & sen ta ner Stickan.
  • boniish
    Kixpix skrev 2015-05-17 13:24:02 följande:
    Jag har kissat i en burk och sen stoppat ner Stickan. Inbillade mig att det blir mycket bökigare att kissa på Stickan.
    Okej då gör ja de i burk :) känns bökigare o kanske blir fel säkrast så haha. Tar ni tid på 5sek då el? Detta test var digital ja köpte som även visar hur långt .
  • boniish
    soofa skrev 2015-05-17 13:26:45 följande:
    Jag har också kissat i en burk, tror det är det lättaste. Vänta några timmar och testa sen. :)
    Okej :) meddelar er sen :)
  • boniish
    natlin skrev 2015-05-17 13:22:46 följande:

Åh vad spännande!!!! Håller alla tummar å tår här ;)

Tack ????
  • boniish
    soofa skrev 2015-05-17 14:53:59 följande:
    WOHO! Grattis! Du ser, du är gravid! Tur att du inte drog ut på ET ännu längre! :) Var glad och njut nu. Tydligare än sådär kan det inte bli! :D
    Tack :) ja verkligen var så nervös .. Mannen överlycklig
  • boniish
    EliWe skrev 2015-05-17 16:45:06 följande:
    Grattis!! 3+ dessutom, du väntade länge med att testa
    Tack :) ja jag var för feg BIM+5 idag när ja testa
Svar på tråden BIM maj 2015