• FruGru

BIM maj 2015

Grattis Kixpix

Håll tummarna för mig! Tog precis ett testlagret som visar ett ubersvagt pluss. Hoppas inte det är rester från missfallet..fast det bör de inte vara iom de andra testen jag tog efter var helt blanka..

• FruGru

Tog ett testlagret nu. Höll mig 4 timmar och det visar svagt svagt inom tiden. Går dock knte få med på bild. Men maken såg det oxå...

• FruGru
    Erica1985 skrev 2015-05-07 06:33:33 följande:

Gjorde ett test idag, bim -2. Vet ite riktigt vad jag ser, har svårt att tilka dessa test. Vad tror ni?

De testerna är inte så känsliga.

Fick under svagt på det igår. Syntes mest vid genomlysning. Tog ett testlagret idag som visar positivt Och även det digitala visar 1-2 veckor.

Så mitt råd är att använda rfsu först efter BIM
  • FruGru
    linnsanbelle skrev 2015-05-07 20:23:32 följande:

Vår erfarenhet av RFSU är att dom är sämst!

CB digital är väldigt dyrt men känsligt :) Tycker du ska prova det!

Här har vi gjort ett "bäst i test" inlägg ifall du vill läsa :)

mammaprat.blogg.se/2015/may/bast-i-test-graviditetstester-2.html

Håller med RFSU är inte så känsliga. De visar typ inget medan jag med samma urin fick streck med testlagret och plus på cb digitalt
  • FruGru
    Erica1985 skrev 2015-05-08 05:56:47 följande:

Dagens test, tydligt att det nu är positivt! Tyvärr får jag inte upp bilder via mobilen, ska se vad jag kan göra när jag får tag i en dator

Va kul

hoppas vi följs åt hela vägen. Tror vi är lika gamla o jag bor inte långt från Malmö. :)
  • FruGru
    Erica1985 skrev 2015-05-08 12:54:19 följande:

Har du plussat lr vänta du på bim?hade varit kul att följas åt! Själv är jag 30, hur gammal är du och vart bor du?

Jag är oxå 30 :) bor 20 min från Malmö :)

Jag har plussat :) när har du BF?
  • FruGru
    Kixpix skrev 2015-05-08 16:21:07 följande:

Jag ser också. Grattis! Vänta 2 dagar med att ta ett nytt test då hcg fördubblas varannan dag :)

Håller med Kixpix! Ser oxå och vänta 2 dagar så kommer du säkert få ett fint plus :)
  • FruGru
    bjarnes12 skrev 2015-05-08 16:47:57 följande:

Vet inte hur jag ska stå ut med väntan

Haha.

Jag har testat varje dag ändå som den test missbrukare jag är ????
Svar på tråden BIM maj 2015