Inlägg från: Symetrical |Visa alla inlägg
  • Symetrical

BIM maj 2015

MartinaLarsen skrev 2015-05-19 19:24:05 följande:

Jag är osäker på om jag fick min mens?!

Den slutade igår.. Alltså hade jag bara det i 1 dag.. Hade så jävla ont i söndags och blödde ganska mycket men nu har jag bara lite ont och inge blod?!

Det kan inte ha varit en nidblödning då..? Har du koll på tempen? De ggr jag blött lite och kort tid har jag fått bekräftat att det ändå varit mensen pga att tempen dykt ner till basalnivån. :)
  • Symetrical
    GlitterLina skrev 2015-05-19 23:41:42 följande:

Suck, känner knappt några gravsymtom som jag gjort alla de andra månader :(

Släppte nog aldrig nåt ägg trots mina glada gubbar på ÄLtest

Då är du säkerligen gravid! Känns som att det är en oskriven regel att det är när man känner som minst som man är gravid.

När är bim?
  • Symetrical
    isali skrev 2015-05-20 14:50:56 följande:
    Noooo! Säg inte sådär. Vad har du för spottings? Så trist om det skulle vara fallet. Men jag är hoppfull! Det är det sista som lämnar en :)
    Peppar peppar, men än så länge inga spottings! Får typ alltid det dagen innan mensen drar igång, så sålänge som de håller sig borta lever det där förbannade dekadenta hoppet!
  • Symetrical
    Rebecca 869 skrev 2015-05-20 17:21:40 följande:

Har plussat och kan inte tro det! !! Inga känningar förutom typ lite växtnäring i livmodern och lite i ländryggen om kvällarna. ! !! ?

helt överlycklig! !!

phpdz81d277450.jpg

Grattis!
  • Symetrical

Här vart det ytterligare tempdipp och mens som på beställning tidigt i morse. Aja, det var väntat och känna okej (med en massa trevligheter inbokat här framöver.

Hoppar över till junitråden, men fortsätter följa er andra här med spänning!

• Symetrical
    isali skrev 2015-05-21 10:10:47 följande:
    Nooooooo! Vad tråkigt :/ Jättetrist! Fasiken alltså, dumma dumma mens. 
    Sant. Men men. Finns fördelar med att det inte tog sig den här gången. Har redan paxat augusti som plusmånad! Passar mycket bättre in. Känns inte som för mycket begärt, tycker jag..!?
  • Symetrical
    linnsanbelle skrev 2015-05-21 10:15:27 följande:

Nä va tråkigt :(

Tror vi kommer få följas åt i juni-tråden. Ska testa imorgon..

www.mammaprat.blogg.se Följ vår resa till en graviditet
    Det ger du fan i! Du ska ta me tusan plussa den här månaden. Så det så! *stampar med foten i marken som en obstinat 3-åring*
  • Symetrical
    linnsanbelle skrev 2015-05-21 14:41:50 följande:

Hahahah!!! Tack för barnfasonerna!

Hoppas du har rätt! (Men konstigt nog så det jag också framför mig ett plus i augusti och en maj-bebis.. Jättemysigt men fyttirackan att behöva visa sig lättklädd så kort efter en förlossning. Kommer hålla mig inne hela nästa sommar)

www.mammaprat.blogg.se Följ vår resa till en graviditet
    Haha. You have yourself a deal!

Dessutom åt mitt barn praktiskt taget upp mig förra gången, både när han låg i magen och efter att han kommit ut, så var tillbaka på samma vikt som jag hade när jag blev gravid 2 v efter förlossningen och ytterligare 4 kg mindre efter 2 mån. Men man lär väl inte ha turen att lyckas producera ett lika glupskt barn en gång till..!?
  • Symetrical
    anynumos skrev 2015-05-21 20:05:24 följande:

phpRpiau014197.jpg

Helt magiskt!! Svävar på moln men samtidigt kan jag inte riktigt tro det. Ska köpa veckoindikator imorgon, lättare att ta in då det står gravid.

Grattis!
  • Symetrical
    Maj18 skrev 2015-05-25 14:53:08 följande:
    :(( hoppas på att det var för tidigt helt enkelt. Vet du hur pass viktigt det är att testa med morgon urin??
    Testar man innan bim bör man absolut göra det med morgonurin, alternativt dricka väldigt lite under dagen och hålla sig i minst 4-5 timmar.
  • Symetrical
    GlitterLina skrev 2015-05-27 16:55:18 följande:

Mensen kom förut :(

Finns det nån junitråd?..

Åh, mög! Finns en bim juni 2015.

Hjärtligt välkommen dit!
  • Symetrical
    linnsanbelle skrev 2015-05-29 23:27:51 följande:

BIM-lista

17/5 Spring1618/5 Jullan1989

19/5 MatildaMilano20/5 MartinaLarsen

21/5 Skyler25/5 Moannaa

26/5 siz

28/5 mikamon, Zeeeeta

29/5 lisafisa22, Cafeconleche

30/5 Akire-84, Elyssa81

Tog bort mig och Soofa som rockar juni-tråden istället

Detta gör mig både arg och glad på samma gång!

Mvh schizomorsan

PS. Saker som dock gör mig enbart lack är

1. Det faktum att jag inte kunnat skriva i appen sedan i förrgår. Suck.

2. Att jag började blöda lite igår på cd 9. (Antar att det är letrozoltabletternas "förtjänst")

3. Att barnet legat som ett frimärke på mig hela natten och krupphostat och snarkat som ett sågverk, så att jag knappt fått en blund i ögonen. En parentes till detta är att jag är med honom själv hemma hos mamma i Skåne över helgen och därför inte kunde få någon avlastning av hans far och att vi dessutom ska på 30-årsfest hos min kusin idag. En positiv bieffekt av detta är dock att jag fått en ännu större beundran gentemot ensamstående småbarnsföräldrar.

Slutsvamlat för nu. Over and out. X-/
Svar på tråden BIM maj 2015