Inlägg från: Symetrical |Visa alla inlägg
  • Symetrical

BIM maj 2015

GlitterLina skrev 2015-05-13 18:05:45 följande:
    Ja precis inte det roligaste när man har så ont. Har med det. Hade inget sex igår men i förrgår å ska försöka få till det idag :)

Spännande å se hur det går för oss :)

Håll mig uppdaterad
    Exakt som jag då. Sex i förrgår och håller nu på att ladda upp med ett glas vin (i hopp om att värsta huggsmärtorna skall dövas) inför mannens hemkomst om en dryg halvtimme.

Tog ett tös till nu på kvällen som var något svagare, så förhoppningsvis blir timingen optimal!
  • Symetrical
    Tassen skrev 2015-05-13 20:07:09 följande:
    Yes! Äntligen så får du positivt. Jävla äggfanskap!
    Skam den som ger sig!
  • Symetrical
    mkes skrev 2015-05-13 20:26:12 följande:
    Man måste ju mjölka tillfället innan mensen kommer och man återfår vettet igen och slutar tycka att det roligaste i världen är att kolla på test. smile2.gif
    Vettet..? Vad är det??
  • Symetrical
    Donner82 skrev 2015-05-14 07:03:28 följande:

Trixat lite - här ser jag det liiiiiiite mer - men det kanske bara är nått annat...

phphJivec03190.jpg

Jag ser absolut! Håller tummarna att det inte är spök! På't igen imorgon bitti!
  • Symetrical
    mkes skrev 2015-05-13 22:41:55 följande:
    Jaru, bra fråga. Någonting jag brukar låtsas om att jag har? smile2.gif

När ska du börja gravtesta då?!
    Jadu.. Är ju på äl+1 idag, så blir väl till helgen då.

Skämt å sido, kommer inte mensen som den jämt gör inom en vecka blir det nog ett test. Har bokat in en aw nästa fredag, som är upplagd för att bli en blöt tillställning, så känner att jag måste kolla innan dess i alla fall.
  • Symetrical
    Donner82 skrev 2015-05-14 08:52:30 följande:
    Man vill ju så gärna att det ska vara ett plus! :)

Kommer bli en lång dag i väntan tills i morgon. Kanske måste ta ett test i eftermiddag. Hehe...

Åh vad jag vill att det blir ett plus!

Hur går det för dig?
    Jodå, ägget verkar ha släppt nu i alla fall, så bara att invänta bim nu. :-P
  • Symetrical
    Donner82 skrev 2015-05-14 09:44:25 följande:
    Men Symetrical - vi har ju BIM samma dag (såg på listan)! :) Har du testat än?
    Mm, men dessvärre är det bara för att jag senaste månaderna bara haft 7 dagars lutealfas, så nyss haft äl. Kommer inte mensen om en vecka är det däremot ett gott tecken.
  • Symetrical
    GlitterLina skrev 2015-05-14 11:04:43 följande:

Fattar ingenting.

Fick i förrgår en glad "fast" gubbe på ÄLtest. Gjorde ett äl test även igår på sticka. Båda strecken va lika starka. Tog ett idag me för skoj skull å titta det e ännu starkare.. Vad betyder det? Har inte ägglossning skett än eller vaddå? Har ingen molvärk längre i äggstockar. Men nu har jag fått ömma bröstvårtor istället. phpEg6mVk29941.jpg

Oj, så starkt! När i förrgår fick du den fasta gubben? Kan ju ta 48 (i sällsynta fall upp till 72) timmar innan ägget släpper efter första positiva testet. När väl äl skett skall testen blekna ganska direkt, så skulle tippa på att det inte släppt än. Kanske gör det typ ikväll..? Om jag vore du skulle jag ta ett test till senare idag för att se om det är svagare. Såhär har mina senaste tester sett ut.
  • Symetrical
    GlitterLina skrev 2015-05-14 12:29:33 följande:
    Eller hur e det starkt!!

Teststrecket e ju verkligen starkare som det ska va vid pos ÄLtest..

I förrgår gjorde jag glada gubben kl 11 precis samma tid idag
    Tänker du ta nåt mer test idag?
Svar på tråden BIM maj 2015