BIM maj 2015
Mensen började idag så ägglossningen sker förhoppningsvis runt 13-14maj. BIM omkring 28/5 enligt WomanLog. OM den nu dyker upp, ägglossningen. Har haft oregelbunden mens så får se hur kroppen beter sig i fortsättningen.
Mensen började idag så ägglossningen sker förhoppningsvis runt 13-14maj. BIM omkring 28/5 enligt WomanLog. OM den nu dyker upp, ägglossningen. Har haft oregelbunden mens så får se hur kroppen beter sig i fortsättningen.
Hejsan. Hoppar in här jag med. Har bim den 13 maj, vi planerar vårat andra barn har en liten son på 1år och önskar ett syskon nu. Är förtillfället mammaledig men annars Jobbar jag i butik. Spännande känsla såhär innan bim. Tog lång tid för oss att få vår son. Nästan 2 år med både utomkveds där jag fick operera bort ena äggledare och missfall innan vi blev gravida en tredjegång och vi fick vår son. Räknar väll inte med att det kommer gå fort den här gången heller men hoppet finns ändå lite.
Ser ni vad jag ser?
Jag ser! Hur många dagar sen äl har gått?
Jaaaaa! Grattis! Vad kul!
Ja, mina vänner! Jag har varit gasig i magen (mycket), mycket vätska i kroppen, illamående, yr, ilningar i ryggen etc. etc.
Hade bara ett clearblue hemma, har BIM på söndag (3/5), och testen skulle komma på måndag (har varit testoman, och nu ville jag ta det lugnt. Men nu när kvällsillamående och ilningar i ryggen kom, så skrek ryggen åt mig att gå ner och ta det jäkla testet. Alla jäkla stickor har bara lurats!
Och mycket riktigt! Jag kan inte riktigt fatta det Jag och karln är helt skakiga! Visst är det sant va?
Ser! Grattis . Vilket försök var detta?
Det finns en januaritråd! Kom dit så får jag följa dig :D
Hur kan jag ha missat detta!?!?? Stort grattis babe!