• Malin 845

BIM maj 2015

Hoppar in här!

Ska ha min mens imorgon, men känner inte samma smärta i magen och underlivet som jag brukar ha, utan mer "bubblande" i magen typ. Har inte ont alls, är dock väldigt trött, brösten är svullna, har huvudvärk och har flytningar. Hoppas på plus nästa vecka! Så är nu bim - 1

• Malin 845
    boniish skrev 2015-05-10 15:36:52 följande:

Hej !! 

hur går de för er ?

jag ska ha mens snart men har liknande molvärk o ömma bröst. och de kom ganska så sent för ont i brösten brukar ja få 2v innan mens oftast o alltid 3dagar innan värk i ryggen men inget av de ännu.

hoppas på ett + denna gången. försökt länge med min man 

Hej!

Ska ha min mens imorgon, och känner stickande värk och molnande mitt över magen, och är trött och har svullna bröst. Bim -1. Kan man testa på torsdag och det kan ge utslag på cb digital? Eller ska man köpa ett tidigt test? Hoppas på plus!
  • Malin 845

Det är ju fint att man blir totalt ignorerad av alla när man ställer frågor.. :(

• Malin 845
    linnsanbelle skrev 2015-05-10 22:02:18 följande:

Neeej, det är nog ingen som ignorerar med flit! Jag såg inte att du skrivit eftersom du citerade ett inlägg, dom läser inte jag så noga för jag tänker att det inte är till mig

Har du bim imorgon kan du testa med vilket test som helst :D

Hej! Tack för ditt svar! Nej klart man inte läser det, tänkte jag inte på :P men kanske inte borde testa imorgon då, utan kan nog vänta några dagar till :). Har tyvärr känningar på att mensen är på gång, hoppas inte det :(
  • Malin 845
    Fian88 skrev 2015-05-10 21:53:40 följande:

Det är garanterat ingen som ignorerar dig medvetet! Sen är det många som skriver så vissa inlägg försvinner i mängden, det har nog alla varit med om. Såg din fråga nu och ja det kan du. Har du bim imorgon så borde det absolut visa rätt på bim+3. Så länge du har en regelbunden cykel.

Hej! Ja det är många som skriver :). Men bim +3 borde visa rätt på clearblue digital med då? Så är det negativt så blir det att försöka nästa äl..
  • Malin 845
    boniish skrev 2015-05-11 10:06:40 följande:

Malin845:

Hej Malin !

Jag ska ha mens imorgon . Men inte rygg ont el något liknande som ja haft under alla mina år. Endast molvärk som du oxå känner av. Ingen aning när man ska göra test men får ja inte i veckan ska ja ta ett digital test tänkte ja. Ja hoppas de + för dig och mig :) håller tummen :) vad menar du med bim -1 aldrig förstått de där ?

Hejsan!

Jag ska ha min mens idag. Bim är beräknad icke mens, alltså då man hoppas att man inte får mens. Så min bim är idag. Ja nu på morgonen har jag haft mer molande smärta, mer hungrig och är sjukt trött, kan vara mensen som är pågång. Hoppas också att vi båda får ett plus! :). Jag tänkte testa på fredag, om jag inte fått mensen. Då borde det visa om det är något där inne :) lycka till!
  • Malin 845
    MissHelene skrev 2015-05-11 13:31:27 följande:

Hej Malin! Jag testade idag på BIM -3 med clairblue digital och jag plussade! Så ge dig ut och köp ett du också :D

Hej! Verkar inte bli något plus denna gången heller...
  • Malin 845
    Symetrical skrev 2015-05-11 17:34:08 följande:
    Fanns det inget streck alls..? Knäpp som jag är tycker jag mig kunna ana något, men om du inte ens såg det på riktigt lär jag ju inbilla mig!
    Hej!

Nja något osynligt i så fall, men inte vad jag såg. Känns dock som om mensen kommer när som helst, har riktigt molnande värk och så. Men får ta nya tag nästa gång :(
  • Malin 845
    Maka94 skrev 2015-05-12 07:22:06 följande:

Testat nu på BIM-4 inte ens en gnutta syn av ett till streck. Kan ju vara för tidigt, men känner hur hoppet sjunker :/ phptjDbLv83322.jpg

Hej! Åh vad synd, men för dig kanske det är för tidigt. Är i samma situation, tog ett test igår men visade inte ens ett litet streck, hade bim igår. Ingen mens i sikte heller. Har molnande värk fortfarande men ingen mens.. När tänkte du testa nästa gång?
  • Malin 845

Ska också testa på fredag! :). Hade bim i måndags och är bim+2 nu. Magen molnar men ingen mens. Önskar alla lycka till! :)

• Malin 845

Kunde inte hålla mig, testade imorse. Tyvärr fanns det inget streck alls. Är bara att invänta mensen.. :/ För nu är det bim +3 så borde ha plussat nu. Men lycka till, till er andra! :)

• Malin 845
    waan skrev 2015-05-14 19:09:27 följande:

Nej nu kom mensen på bim +2, så frustrerande...får hoppas att det tar sig nästa gång! :( Lycka till alla hoppas ni får många pluss!

Nej vad synd! :(

Är bim +3 men ingen mens. Men testet i morse visade negativt. Så här blev det inget plus heller :(
  • Malin 845
    lanylena skrev 2015-05-19 07:18:10 följande:

Hej på er med BIM enligt nedan! smile1.gif Hur går det för er?

9/5 Erica1985, Jini Shearer
    10/5 Ljh87, lawendel, Mileya
    11/5 sowe81, Hanzi, Malin845
    12/5 Angdev, Fronten, waan
    14-15/5 cleo
    15/5 Kolan91
    16/5 NellieMeja, EliWe, Tassen, Maka94
    17/5 Spring16, Angie4
    18/5 Jullan1989
    19/5 natlin, MatildaMilano
    20/5 MartinaLarsen, Donner82, Symetrical

Hej! Ja för mig så vet jag faktiskt inte. Var länge sen bim nu men ingen mens alls. Pratade med bm igår och hon sa att visst kan jag ändå vara gravid men att det visar sig sent. Antingen det eller så ställer kroppen om sig efter att jag hade mina P plåster för några månader sen och mensen är då sen. Hoppas på plus men hoppet är inte så högt!
  • Malin 845
    NellieMeja skrev 2015-05-19 10:09:28 följande:
    För mig gick det inte bra.Mensen kom 2 dagar tidigare denna gång. Förra mensen kom 3 dagar sen. Så min kropp å jag är rejält ovänner just nu.För när vi inte försöker få barn kommer den som en klocka.
    Hej!

Jag och min sambo har bara försökt en gång än, men man blir ju ändå besviken. Har även nu på morgonen fått en liten blödning så blev ingen bebis denna gången. Men det kan inte vara att du stressar och är orolig för att du inte blivit gravid än? Slutar man försöka så kanske det går! :) lycka till!
  • Malin 845

Har en liten fråga!

Hade lite blod på pappret i morse, så mensen är pågång. Räknas idag som mensens första dag eller är det när den kommit igång? Var bara några droppar..

• Malin 845

Fick min mens idag, och ni som inte plussat: vi syns i bim juni 2015- tråden! Nästa månad får vi hoppas på att vi alla plussar! :)

• Malin 845
    Kixpix skrev 2015-06-15 18:59:51 följande:
    Vilken vecka är du i? Jag gick in i vecka 10 idag och vissa dagar svullnar magen så jag tror den ska explodera :) haha
    Haha är inte gravid! Tyvärr!
    Har bim på fredag men undrade om svullnad är normalt om man är gravid innan bim. Brukar vara svullen dagen innan mens men inte så långt innan. Hoppas på graviditet :)
Svar på tråden BIM maj 2015