BIM maj 2015
Jag hänger gärna på här, har ägglossning idag eller imorgon. Kroppen har kommit igång efter bekräftat missfall för tre veckor sedan.
Så jag hoppas att mensen inte kommer 6-7 maj.
Jag hänger gärna på här, har ägglossning idag eller imorgon. Kroppen har kommit igång efter bekräftat missfall för tre veckor sedan.
Så jag hoppas att mensen inte kommer 6-7 maj.
Har en fråga!
Nu har jag nästa fullt på ÄL-testet. Bokat lunch med min kille som kommer hem imorgon :)
Hur lång tid har man på sig när det ger fullt utslag? (Imorse vad det inte fullt).
Får ringa läkaren i morgon.. Verkar vara uvi..
Jag fick UVi när jag var gravid.
(Nu är jag inte det längre för jag fick missfall)
Man får antibiotika om man är gravid annars så ska det läka ut själv. Har du mycket besvär som itne avtar så ska man kontakta vården. Men antibiotika vore ju skönast helt klart att få:)
Trådens plus!
Miniimy BF 2/1-16 (BIM var 27/4, plus 28/4)
Jag testar med cb digital äl tester och fick för 4 dagar sen en glad gubbe. Men min äl ska eg vara idag el imorgon enl min cykel.
Men hade ju ett tidigt missfall denna "mensen"..så det har kanske rubbat..
Och glada gubben var kanske pga graviditetshormoner..
Min kropp är så ur balans...hoppas få ett pluss som stannar nu i mitten på maj. Har ett MA ett sent missfall o vecka 19 och nu detta tidiga missfallet bakom mig. Så tycker det är min tur nu.
hade blodblandad flytning idag på ÄL + 10 typ. Nidblödning eller början till mens?
har haft nidblödning på dag 7 cirka tidigare.
Ingen aning om det. Hade ÄL typ 23 april. Fick missfall i mars. Detta är första mensen.
brukar ha 14-16 dagar mellan äl och mens.
Ingen aning om det. Hade ÄL typ 23 april. Fick missfall i mars. Detta är första mensen.
brukar ha 14-16 dagar mellan äl och mens.
Jag är gravid! Plussade igår men hade bim 4 juni!
2a försöket efter missfall.