Inlägg från: Tussigullan |Visa alla inlägg
  • Tussigullan

BIM maj 2015

Jag hoppar in :) bim imitten av maj..så precis nybakat om det tagit sig vill säga hehe

• Tussigullan

Bim var antingen idag eller så är den imorgon. Har känt som skarpa menssmärtor som kommit och gått hela dagen. Så brukar jag inte ha, utan jag brukar bara få lite molande precis innan mensen kommer. Jag känner mig inte alls svullen som jag annars gör när mensen är på väg, utan känner mig som vanligt,.. Bröstvårtorna gör lite ont och är ömma, så har jag känt en gång tidigare vid mens och en gång tidigare vid Äl. Så vi får väl se om tant röd kommer nu snart eller om det är en grodd där inne, haha

• Tussigullan

Bim plus två idag..ingen mens bara skarpa sammandragningar i livmodern med jämna mellanrum..men ingen svullnad eller tecken på mens..suck...Får väl testa efter helgen om mensen inte kommit

• Tussigullan

Så himla konstigt. Idag (bim plus 3-4) fick jag en vattnig orangerosa blödning..såg den när jag var på toa..o nu inte ett spår av den...är det mensen på g eller bebis..hahaha supernervös. Mina onda bröstvårtor och skarpa menssmärtor som jag haft en vecka börjar avta..så nu vill jag veta vad som försiggår..testet i morse var negativt

• Tussigullan

Så. Då kom mensen nästan en vecka sen. Smärtan från helvetet som jag aldrig känt innan. Förmodligen ett befruktat ägg som inte fick fäste eller stöttes ut. Men men..body knows best..nya tag bara :)

Svar på tråden BIM maj 2015