HardrockGoddess skrev 2015-05-14 14:13:24 följande:
Åh, hela nätterna i ända, drömmer jag om förlossningssalar, kejsarsnitt, små bebisar och t o m kattungar som föds av människor! Är helt slut när jag vaknar på morgonen!
Jag slås mellan hopp och förtvivlan hela tiden. Ena minuten är jag 110% säker på att jag är gravid, för att jag sedan strax därpå komma och tänka på att det nog bara är extra kraftig PMS.
I morse vaknade jag först vid 05.30-tiden. Jag mådde illa och tyckte det var bra eftersom det måste tyda på graviditet, tänkte jag. Sen somnade jag om och vaknade efter 10.00 och mådde INTE illa. Då blev jag orolig.
Har läst genom dagböcker över mina två tidigare graviditeter om symtom och liknande, och jag får ju säga att det enda sättet som säkert kan avgöra en graviditets varande eller ickevarande, är ett graviditetstest. De flesta kraftigare symtomen har kommit efter jag plussat.
Är på BIM-3 idag. Funderar på att testa imorgon. Samtidgt vill jag besinna mig och vänta. Men jag vet att jag kommer bli jätteledsen om jag upptäcker blod i trosorna.
Någon som är lika frustrerad som jag? ;)
Åh fy, jag känner igen de känslorna så väl! Är inne på bim+4 och har ännu ingen mens. Lite smått illamående och blodsockerfall under dagarna som blir bättre när jag får i mig lite mat. Min man fyller år på lördag så vi har bestämt att vi ska vänta tills dess innan vi testar. Men väntan är ju nästan helt olidlig!