• Erica1985

BIM maj 2015

Hoppar in här. Har bim 9/5 och äl ni i dagarna. Kör inte med några öl test och känner inte av äl nå ångor alls så jobbigt att veta exakt, men enligt mina appar är äl 25-27 april då vi kör på innan dessa dagar och efter med Och hoppas på det bästa!

• Erica1985

Har ett fundering, hade senast mensen den 9 april(började då) och enligt mina appar har jag äl någon gång i helgen, vet inte exakt så jag inte haft kört med ÄL test. Så igår fick jag rosa och bruna flytningar. Något jag aldrig brukar ha så här mitt i en cykel. Känns för tidigt för nidblödning och för Tidigt för mens. Någon som vet varför jag får dessa flytningar?

• Erica1985
    cocospaj skrev 2015-04-28 06:48:22 följande:

Kan man inte ha liten blödning i samband med ÄL?  Du borde ju haft äl typ i slutet av förra veckan eller i denna helgen? Om du inte har en cykel som inte är "standard" då :) 

Hade äl i helgen som varit, sskrev nog lite konstigt. Har en "standard" Cykel kan skilja på 1 dag nån gång ibland men har normalt 28 dagar. Ok har aldrig hört om blödning vid äl, men kanske. Får köra på ikväll och hoppas att det inte är försent
  • Erica1985
    lanylena skrev 2015-04-28 06:55:36 följande:

Hur lång menscykel har du? Min mens började också 9/4 och jag hade tidig ÄL denna gång (21/4), men normalt sett skulle den varit 23 eller 25/4 (ca 28 dagars cykel har jag).

Har normalt en cykel på ca 28 dagarjag med. Borde haft äl 23-26 dvs i v helgen sin varit men de kan ju vara tidiga med eller sena. Har kört på hafsat mkt flytta veckan så är den tidig kan vi nog om vi har tur prickat in det hyfsat. Men om den är sen är det värre, hat varit hängig så inte blivit mkt sex sen lördag. Men får nog köra på ikväll för säkerhets skull med.
  • Erica1985
    lanylena skrev 2015-04-28 06:38:32 följande:

Okej tjejer, hjälp mig nu. Kl 04:20 imorse vaknade jag och kände ett ganska kraftigt hugg/stick på vänster sida, nedre delen av magen, som varade ca 10 sekunder.

Nån som vet om detta möjligtvis kan ha varit ägget som fäste, eller bara nåt helt annat? Vågar inte hoppas, och vet att det ä ovanligt att känna detta.

Hade ÄL 21/4.

Det kan det absolut vara! Håller tummarna för det! Men för att v etta säkert lite det nog att vänta till bim, även om det är jobbigt. Väntar oxå nu bara, du borde ha bim precis innan mig. Hur tidigt har du tänkt testa?
  • Erica1985

[quote=75235945][quote-nick]cocospaj skrev 2015-05-01 06:25:00 följande:[/quote-nick]

BIM -1

Tror inte på det ännu faktiskt haha

[/quFyratidengrattis!

• Erica1985
    Mammis2011och2015 skrev 2015-05-01 13:19:09 följande:

Vad roligt! Du är välkommen ner ;) får hoppas på många mammafikor i höst då ;) och bebisens i vår

Erica1985 skrev 2015-05-01 12:48:33 följande:

Jag bor oxå i Skåne!

Kixpix skrev 2015-05-01 14:23:48 följande:

Jaså, vad roligt! Sydligt eller norr? :)

Bor i sydvästra. Var bor du?
  • Erica1985
    Donner82 skrev 2015-05-01 19:48:20 följande:

Malmö kommun - nära Vellinge kommun dock. Du då? :)

Jag bor oxå i malmö kommun!
  • Erica1985

När kan man egentligen börja testa? Har bim 9/5 så ligger på bim-6. Har jätte svårt att hålla mig från att testa men kör ju inte ge något utslag så här tidigt. Har bara ett test kvar hemma då vill inte slösa bort det innan jag har nya.

• Erica1985
    Kixpix skrev 2015-05-03 09:23:50 följande:

Det kan visa tidigt. Cb tester säger 4 dagar innan BIM. Jag har inte BIM förrän nästa söndag men tänkte testa mig på onsdag eller torsdag nästa vecka :)

Då måste jag fixa ett test som funkar tidigt, håller på att dö av nervositet hör hemma
  • Erica1985

Känner inga symtom alls på att jag skulle vara gravid, bim på lördag. Men såhär dags brukar jag märka av att mensen är påväg med flytningar och ont i bröstvårtorna, men denna gången inget alls. Varför varför, vill inte ha något krångel just nu

• Erica1985

Gjorde ett test idag, bim -2. Vet ite riktigt vad jag ser, har svårt att tilka dessa test. Vad tror ni?

• Erica1985
    sowe81 skrev 2015-05-07 09:20:38 följande:

Jag tog ett RFSU imorse, trots att jag vet att dom är superdåliga innan bim. Är på äl+9 o fick ett superdupersvagt streck. Ska gå via Apoteket idag på vägen hem o testa ned nåt annat test. Åh hoppas hoppas nu.

Har 2ma 1mf sen vi började försöka juli2013 för syskon. Nu börjar jag tröttna så håll tummarna.

Testade med samma test i morse, och har oxå svårt att se. Funderar på att ta mig till apoteket med och se vad dom har. Vilket test hade du tänkt köpa?
  • Erica1985
    sowe81 skrev 2015-05-07 10:06:13 följande:

Vet inte beror på vilka som finns. Men cb+ tycker jag är bra. Apotekets egna är också bättre än RFSU. Har fått klart streck på båda dom när det knappt är synbart på RFSU vid tidigare graviditeter.

Då för det bli något av dom, så svårt att veta vad man ska köpa, aldrig testat innan så vill inte lägga hur mkt pengar som helst på det heller
  • Erica1985

Dagens test, tydligt att det nu är positivt! Tyvärr får jag inte upp bilder via mobilen, ska se vad jag kan göra när jag får tag i en dator

• Erica1985
    FruGru skrev 2015-05-08 07:40:26 följande:

Va kul

hoppas vi följs åt hela vägen. Tror vi är lika gamla o jag bor inte långt från Malmö. :)

Har du plussat lr vänta du på bim?hade varit kul att följas åt! Själv är jag 30, hur gammal är du och vart bor du?
Svar på tråden BIM maj 2015