• sowe81

BIM maj 2015

Hoppar in här. Mensen kom nyss, trodde den skulle håla sig borta då den brukar komma på morgonen. Fick gå o hoppas några timmar.

Har en dotter, på 2,5 år o efter det 2ma, 1 mf och 1 kemisk graviditet bakom mig. Nu är det 21 månader sen vi började försöka för syskon. Blev inte 2014 som tänkt, o nu inte heller 2015. Måtte 2016 bli vårt år!

• sowe81

Här väntar man också på bim som är på söndag. Är så sugen på att testa imorgon, då är det äl+9, har vid tidigare graviditeter alltid sett på den dagen. Måste se om jag har några tester hemma

Har haft lite mensvärk till o från sen äl+3. Men i övrigt ingenting.

• sowe81

Jag tog ett RFSU imorse, trots att jag vet att dom är superdåliga innan bim. Är på äl+9 o fick ett superdupersvagt streck. Ska gå via Apoteket idag på vägen hem o testa ned nåt annat test. Åh hoppas hoppas nu.

Har 2ma 1mf sen vi började försöka juli2013 för syskon. Nu börjar jag tröttna så håll tummarna.

• sowe81
    Erica1985 skrev 2015-05-07 09:54:54 följande:
    Testade med samma test i morse, och har oxå svårt att se. Funderar på att ta mig till apoteket med och se vad dom har. Vilket test hade du tänkt köpa?
    Vet inte beror på vilka som finns. Men cb+ tycker jag är bra. Apotekets egna är också bättre än RFSU. Har fått klart streck på båda dom när det knappt är synbart på RFSU vid tidigare graviditeter.
  • sowe81
    sowe81 skrev 2015-05-07 09:21:08 följande:

phpgWBHjd34866.jpg

Syns lite mer när jag mörkat ner bilden lite
  • sowe81

Nån som provat cura-Apotekets egna graviditetstest?

Står inte hur könsliga dom är. Fick ett supersvagt streck igår på RFSU och detta från Apoteket var helt blankt idag. Är på äl+10 idag.

Svar på tråden BIM maj 2015