Inlägg från: vår sommar |Visa alla inlägg
  • vår sommar

BIM maj 2015

Hejsan. Hoppar in här jag med. Har bim den 13 maj, vi planerar vårat andra barn har en liten son på 1år och önskar ett syskon nu. Är förtillfället mammaledig men annars Jobbar jag i butik. Spännande känsla såhär innan bim. Tog lång tid för oss att få vår son. Nästan 2 år med både utomkveds där jag fick operera bort ena äggledare och missfall innan vi blev gravida en tredjegång och vi fick vår son. Räknar väll inte med att det kommer gå fort den här gången heller men hoppet finns ändå lite.

• vår sommar

Tack så mycket. Det är ju verkligen en sån spännande tid vi har framför oss. Spännande, ångestfylld, oro, humörsvängningar alla känslor som bubblar på samma gång. Men så himla värt det när man har sina knyten i famnen. Hoppas hoppas på många + nu för allihopa.

• vår sommar
    FruGru skrev 2015-04-30 15:00:43 följande:

Jag testar med cb digital äl tester och fick för 4 dagar sen en glad gubbe. Men min äl ska eg vara idag el imorgon enl min cykel.

Men hade ju ett tidigt missfall denna "mensen"..så det har kanske rubbat..

Och glada gubben var kanske pga graviditetshormoner..

Min kropp är så ur balans...hoppas få ett pluss som stannar nu i mitten på maj. Har ett MA ett sent missfall o vecka 19 och nu detta tidiga missfallet bakom mig. Så tycker det är min tur nu.

Nu är det verkligen din tur. Usch va påfrestande för dej/er. Har du pratat med din bm om ev utredning?
  • vår sommar
    cocospaj skrev 2015-05-01 06:25:00 följande:

BIM -1

Tror inte på det ännu faktiskt haha

Ååå grattis..
  • vår sommar
    Brinkly skrev 2015-05-01 09:41:23 följande:

Testade negativt idag Bim-5. Blir nog inget denna månad heller :(

Får kör på 8e försöket och hoppas på februari-bebis <3

Kan vi för tidigt än.. Vi försökte också jättelänge innan vi blev gravida med våran son. Vi försökte nästan 2 år och under de åren blev jag gravid fast fostret satte sig i äggledare och det slutade med att jag fick operera bort den högra äggledare. Sen fick vi ett missfall i v 8 sen blev vi gravida och då gick det hela vägen.Jag vet va påfrestande det är och vad det tär på relationen. Man vill ju så gärna och blir så besviken varje månad när mensen kommer. Vet inte om min historia är till någon tröst men nu när jag har min älskade son sovande i famnen för tillfället så va väntan värt det. Men man vill ju bara ha en blick fram i framtiden. Styrkekramar till dej.
  • vår sommar

Grattis till alla plussare. Det bara rasar ju in + å jag hoppas jag blir en av er

???? längtan efter ett syskon till vår son
  • vår sommar
    Mileya skrev 2015-05-06 14:25:38 följande:
    Jag testade negativt imorse på BIM-4. Har fortfarande bruna flytningarsåpass mycket att jag får använda trosskydd. Liiite blodblandat ibland, men inget mer än så. BLIR GALEN PÅ DETTA!

Någon annan som haft såhä? Att mensenliksom smygstartar en vecka innan BIM? Så otroligt frustrerande!!

Min mens kom idag 1 vecka förtidigt.
Svar på tråden BIM maj 2015