• bjarnes12

BIM maj 2015

Hoppar in här. 27-årig tjej. Första försöket med syskon till vår son född november-12. Han blev till på första försöket efter jag slutat med piller

nu har jag haft pstav som jag tog ut den 23/3 hade mens 10/4 och Äl 24/4. Bim 8/5.

• bjarnes12
    lott77 skrev 2015-05-02 07:02:10 följande:

Bättre bild

Så där såg mitt plus ut med cb med sonen bim-5

Stort grattis!
  • bjarnes12
    vår sommar skrev 2015-05-06 06:49:25 följande:

Åååå nej. Där kom min mens. En vecka förtidigt.

Tråkigt :(

Jag har bim på fredag. Har inga känningar alls av att få mens. Men blir mest orolig att kroppen är i obalans efter pstaven. Bara att vänta och se.
  • bjarnes12
    halo83 skrev 2015-05-06 18:32:59 följande:

Jag går mellan hopp å förtvivlan här..hur gör man för att inte känna efter hela tiden?

Ena stunden känner jag inget alls,andra stunden får jag jätteont i magen å tredje stunder är jag bergsäker på att jag är gravid för att sen bli förtvivlad över att jag tror mensen ska komma.. Testar hela tiden för att kaaaaansske det skulle visa nåt..fick ett spökstreck i söndags så det satte ju griller i huvudet på mig.. Sen vill jag ju ha ett plus så otroligt mycket så det är så svårt att inte tänka på nåt annat..

Känner likadant!

Har bim på fredag, idag mår jag illa och känner mig såååå trött, men kan.oxå vara hjärnan som spelar mig ett spratt.

min son blev till på första försöket så jag känner mig extra otålig pga det, med honom plussade jag på bim-5 och mitt symptom var att jag var såååå trött.

När har du bim?
  • bjarnes12
    halo83 skrev 2015-05-06 21:56:09 följande:

Med dottern åt jag p piller så där vet jag inte hur lång tid det tog,sonen tog 7 mån och nu har vi försökt i 11mån.. Fast det blir våran första gemensamma.

Jag är på bim-6 idag...

Lycka till! Hoppas det tagit sig denna månad!

Vi är på försök ett, tog test idag, helt blankt. Så inväntar mensen på fredag. Nu vill jag nästan att den.kommer så jag får ett kvitto på att alltfubkar som de ska efter pstav osv.
  • bjarnes12

Alltså jag fattar inget. Skulle ha mens i dag, men ingen mens, negativt test.

Fick äl stickor igår så provade en nu, och den visar två streck. Alltså ägglossning? Fast jag egentligen skulle haft mens. Hjälp!

• bjarnes12

Tog ett grav test från testlagret, en sådan där sticka. Tycker mig se suuuuper svagt streck..knappt synligt.

• bjarnes12
    Fian88 skrev 2015-05-08 16:13:34 följande:

Jag ser! Ta ett nytt imorgon med morgonurin. Håller tummarna

Åh jag hoppas verkligen

Ett litet syskon till min fina son
  • bjarnes12
    Kixpix skrev 2015-05-08 16:21:07 följande:

Jag ser också. Grattis! Vänta 2 dagar med att ta ett nytt test då hcg fördubblas varannan dag :)

Hoppas hoppas
  • bjarnes12
    FruGru skrev 2015-05-08 16:40:36 följande:

Håller med Kixpix! Ser oxå och vänta 2 dagar så kommer du säkert få ett fint plus :)

Vet inte hur jag ska stå ut med väntan

Haha.
  • bjarnes12
    Kixpix skrev 2015-05-08 17:09:45 följande:

Äsch, det går fort. Det är ju bara imorgon du INTE ska ta ett test så det går bra :)

Vill ju ta ett till nu! Men ska försöka behärska mig. Men min man är på middag med sitt arbete ikväll och det vore ju fantastiskt att överaska honom med detta när han kommer hem.
  • bjarnes12
    FruGru skrev 2015-05-08 17:31:23 följande:

Jag har testat varje dag ändå som den test missbrukare jag är ????

Ja jag vill ta ett till. Men ska försöka behärska mig
  • bjarnes12
    Kixpix skrev 2015-05-08 17:43:36 följande:

Jag förstår det. Men med tanke på att hcg fördubblas varannan till var tredje dag så är det ju inte lönt.

Jag väntade ju med två dagars mellanrum och då fick jag ett ganska starkt plus.

Åh jag vet, men är väl mest att jag vill få bekräftat att det finns något svagt igen, så det inte är spök eller färgrester liksom.

Tänkte köpa cb med veckoindikator nångång nästa vecka
  • bjarnes12
    Kixpix skrev 2015-05-08 18:49:46 följande:

Stort grattis! :)

Tack tack! Kan inte riktigt fatta det ännu!
  • bjarnes12
    bjarnes12 skrev 2015-05-08 19:05:07 följande:

Tack ????

Skulle vara tack och glad gubbe inte massa??!
Svar på tråden BIM maj 2015