BIM maj 2015
Hoppar in här. 27-årig tjej. Första försöket med syskon till vår son född november-12. Han blev till på första försöket efter jag slutat med piller
nu har jag haft pstav som jag tog ut den 23/3 hade mens 10/4 och Äl 24/4. Bim 8/5.
Hoppar in här. 27-årig tjej. Första försöket med syskon till vår son född november-12. Han blev till på första försöket efter jag slutat med piller
nu har jag haft pstav som jag tog ut den 23/3 hade mens 10/4 och Äl 24/4. Bim 8/5.
Bättre bild
Åååå nej. Där kom min mens. En vecka förtidigt.
Jag går mellan hopp å förtvivlan här..hur gör man för att inte känna efter hela tiden?
Ena stunden känner jag inget alls,andra stunden får jag jätteont i magen å tredje stunder är jag bergsäker på att jag är gravid för att sen bli förtvivlad över att jag tror mensen ska komma.. Testar hela tiden för att kaaaaansske det skulle visa nåt..fick ett spökstreck i söndags så det satte ju griller i huvudet på mig.. Sen vill jag ju ha ett plus så otroligt mycket så det är så svårt att inte tänka på nåt annat..
Med dottern åt jag p piller så där vet jag inte hur lång tid det tog,sonen tog 7 mån och nu har vi försökt i 11mån.. Fast det blir våran första gemensamma.
Jag är på bim-6 idag...
Alltså jag fattar inget. Skulle ha mens i dag, men ingen mens, negativt test.
Fick äl stickor igår så provade en nu, och den visar två streck. Alltså ägglossning? Fast jag egentligen skulle haft mens. Hjälp!
Tog ett grav test från testlagret, en sådan där sticka. Tycker mig se suuuuper svagt streck..knappt synligt.
Jag ser! Ta ett nytt imorgon med morgonurin. Håller tummarna
Jag ser också. Grattis! Vänta 2 dagar med att ta ett nytt test då hcg fördubblas varannan dag :)
Håller med Kixpix! Ser oxå och vänta 2 dagar så kommer du säkert få ett fint plus :)
Äsch, det går fort. Det är ju bara imorgon du INTE ska ta ett test så det går bra :)
Jag har testat varje dag ändå som den test missbrukare jag är ????
Jag förstår det. Men med tanke på att hcg fördubblas varannan till var tredje dag så är det ju inte lönt.
Jag väntade ju med två dagars mellanrum och då fick jag ett ganska starkt plus.
Underbart! Grattis! :)
Stort grattis! :)
Wohoooo! Stort grattis!
Tack ????