BIM maj 2015
Var med i april tråden. Gärna med här
ÄL: 18-20 april
Bim 2-4 maj
Var med i april tråden. Gärna med här
ÄL: 18-20 april
Bim 2-4 maj
Blir galen:(
Testat med nya "billiga" ÄL- stickor denna månaden... Men har inte sett någon ökning alls(är ganska jämt hela tiden- men är inte gravid nej!) och nu är jag efter den perioden jag skulle haft ÄL!
Var på Gyn undersökning 16e. Då såg de ingenting. Lite hormonändringar på äggledaren som kunde bero på Pco. Eller kan detta ha betytt att kag HAFT ÄL? Läste någon som fått se det på VUL dagarna efter ÄL och då var det tydligen så... Någon med erfarenhet?
Enl stickorna var det en PYTTEökning den 13-14 nämligen...
Nu har äntligen ÄL kommit. Men oj vilken kort fas av stegring jag har!
Först 2 dagar svaga streck. Sen superstarkt imorse kl 8. Sedan ett test till vid 15 och då har det redan börjat gå ner?
Är detta vanligt?
Det är det nog! Vilken tid testade du igår? Du kan ju ha haft stegring hela kvällen och natten och då är det ju inte så kort tid.
Något som ska ändras eller läggas till?
ÄL-lista
18-20/4 daoan19/4 Aniroma, crystalised20/4 Syllin
21/4 lanylena, Brinkly21-25/4 Symetrical22/4 malink80
26/4 Ljh8727/4 Hanzi28/4 halo83, Angdev, Fronten29/4 Otti, E90A
30/4 Kolan911/5 Jullan1989
1-2/5 cleo2/5 debbie853/5 Spring16
6/5 Donner82
BIM-lista
27/4 Miniimy2/5 Fiijah89, Carolaj83, cocospaj, crystalised2-4/5 daoan3/5 Aniroma5/5 lott776/5 lanylena, Mlan, malink80, Syllin, Brinkly
8/5 Tett90
9-10/5 eg90
10/5 Ljh8711/5 sowe81, Hanzi12/5 halo83, Angdev, Fronten14/5 E90A
14-15/5 cleo
15/5 Kolan9116/5 debbie85, Fian88, NellieMeja17/5 Spring16, EliWe18/5 Jullan1989 20/5 MartinaLarsen, Donner82
21/5 mkes25/5 Moannaa
Då ligger vi väldigt lika. Jag hade ÄL den 21/4 under e.m/kvällen tror jag.
BIM ca 6/5. Spännande att följas åt! Ändrar i listan.
ÄL+ 8 för mig idag, tiden går snabbt men ändå så långsamt!
Jag vill bara göra lite "reklam" för www.mammaprat.blogg.se
En blogg som jag och min vän startat då vi tillsammans med våra respektive planerar barn samtidigt. Vi skriver öppet om allt runt våra försök om att båda ska få barn 2016.
En heldel fakta om tester och hur dem egentligen fungerar osv. Och öppna diskussioner ni kan vara med på!
Välkomna till den nakna sanningen om barnplanerandet!
Www.mammaprat.blogg.se
Inatt låg jag vaken till 0300. Så ont i magen! Vaknade i morse med lite ömma bröst och fortf ont . hela dagen har jag mått illa till och från, mer flytningar än innan, strålar i ryggslutet, molvärk i hela livmodern till och från. (Allt kom smack direkt!)
Jag hade ÄL 22. Så idag är jag på ÄL + 10. Gjorde gravtest inatt(men det var på 25ml..så neg). Imorse tog jag en känsligare (10ml) och både jag o sambon anade ett rosa streck direkt.
Tog senare ett ÄL test (som varit helt blanka innan) nu "visade de på äl pos. Detta tog jag då mina känsliga test var slut.
Men tog ett nytt på kvällen (ivrig att få ett tydligt plus) som var på 15ml och det var neg med spökstreck deluxe när det torkat!
Blir knäpp! Sängliggandes med magont o h trötthet! Så nojig över att jag är alldeles för inställd på ett plus pga symptom och spök!!
Hjälp :p
Ni kan sätta mig på plus:)
Utomkvedshavandeskap och MA i bagaget då detta känns helt fantastiskt- kan inte Tro på det än! MA var i november och äntligen har min kropp repeterat sig!
Bim på onsdag. Tar test varje dag för att se stegring och kunna smälta det :)
Lycka till alla andra!
Jag hade så och plussade!
Dock haft då innan mens och inte plussat också! Skillnaden var att det var lite met "rinnigt" än lotion nu :p
De här med flytningar har jag ingen stor koll på men nu har jag på Bim-4 fått som (ursäkta infon) vit lotion liknande, ganska mycket ... Som jag aldrig haft förr? Någon som känner igen?
Tack :)))
Så glad!!!
Plussade svagt ÄL + 11 sen starkare idag ÄL + 12.
Bf blir ca 12 januari :)
Stort grattis!! När plussade du? Vet du ungefär när BF blir?
Ska det öka såhär "segt"?
Nederst = igår. Mitten = imorse. Överst = kvällsurin nyss
:/
Nederst = vänster
Bild sned
Ska det öka såhär "segt"?
Nederst = igår. Mitten = imorse. Överst = kvällsurin nyss
:/
Jo så är det ju! Men tycker det borde vara ännu starkare :p
Aldrig ska man få vara lugn haha! Tycker också vissa symptom försvinner så är bara supernojjog just nu :/
Men försöker hålla lugnet :p
Nu har jag läst lite pch den ska fördubblas var 48:e timme så i morgon är det nog starkare