BIM maj 2015
Hoppar gärna in här då det inte tog sig i april, har ägglossning 1-2 maj och bim 14-15 maj. Tänkte testa med ägglossningstest denna månad för nu jäklar är jag trött på att det aldrig tar sig!
Hoppar gärna in här då det inte tog sig i april, har ägglossning 1-2 maj och bim 14-15 maj. Tänkte testa med ägglossningstest denna månad för nu jäklar är jag trött på att det aldrig tar sig!
Vi har ungefär samma cykel! Jag hoppas också innerligt på det tar sig denna gång. Har äl 30/4 - 1/5.
Jag håller också tummar och tår! Haha
Detta kommer bli vårt andra försök. Själv då? :)
Jag förstår! Inte kul att behöva vänta men snart tar det sig ska du se! :)
Hur gamla är du och din partner? Vart bor du i Sverige?
Jag förstår! Inte kul att behöva vänta men snart tar det sig ska du se! :)
Hur gamla är du och din partner? Vart bor du i Sverige?
Dalarna här ;)
Jag fick fast gubbe igår med clearblue , är de äl på g då :)?
Om det inte tar sig denna månad (bim 16/5) så ska jag testa med glada gubbe ÄL-test.
Är det såna där med dubbel hormonindikator eller?
Stort grattis till alla som plussat! :D
Jag blir inte klok på det här, har testat med cb ägglossningstest med dubbel hormonindikator och de första två dagarna (dag 9 och 10) fick jag en tom rund ring sen dag 11 fick jag blinkande glad gubbe (hög fertilitet) och har haft det nu i 7 dagar (dag 11-17) testat med första urinen när jag vaknat som det står att man ska göra. Kan inte den fasta gubben komma nu! Har varvat med testlagrets stickor på eftermiddagen utan att de har blivit positiva heller. Har normalt en cykel på ca 28 dagar men den blir bara längre och längre för varje månad så ägglossningen kanske kommer senare tro? Hur som helst får jag återkomma med nytt datum när jag haft ägglossning (eller om jag har missat den, hade äl-hugg på dag 14, i lördags) men vi har i alla fall myst typ varje dag så har testet missat höjningen så har inte vi det i alla fall ;) men så jävla jobbigt att inte veta.
Mensen kom igår :( känns tungt, nytt bim i början av juni så lämnar här :(
Hej på er med BIM enligt nedan! Hur går det för er?
9/5 Erica1985, Jini Shearer
10/5 Ljh87, lawendel, Mileya
11/5 sowe81, Hanzi, Malin845
12/5 Angdev, Fronten, waan
14-15/5 cleo
15/5 Kolan91
16/5 NellieMeja, EliWe, Tassen, Maka94
17/5 Spring16, Angie4
18/5 Jullan1989
19/5 natlin, MatildaMilano
20/5 MartinaLarsen, Donner82, Symetrical