Inlägg från: FDFMGA |Visa alla inlägg
  • FDFMGA

Börjar verkligheten komma ikapp MP?

enånittitre skrev 2015-04-05 12:15:54 följande:

www.expressen.se/debatt/dags-att-tillfalligt-stoppa-invandringen/

En milöpartistisk riksdagsman skriver i Expressen att "invandringen och integrationen börjar likna ett fiasko". Han anser att det är dags med ett tillfälligt stoppa invandringen.

Är Bertil Torekulls inlägg starten på en mer realistisk syn från MPs håll eller har han ett offentligt gatlopp med uteslutning att vänta?

Spännande!

Kan du inte länka till artikeln. Jag måste vara dålig på att googla, hittar ingen miljöpartistisk riksdagsman, bara en mycket gammal herre utan MP-mandat som anser dettaSkrattande
    Alla måste böja sina huvuden inför Åkessons briljans vid roulettebordet
  • FDFMGA
    Gert skrev 2015-04-07 18:59:25 följande:
    Bertil Torrkull sitter i riksdagen som ersättare.
    Spännande! Vad har han åstadkommit i riksdagen dåSkrattande

Mig gissning är att han inte sitter i riksdagen och att stormen i vattenglaset strax har bedarrat.

Att det överhuvudtaget var någon som märkte hans uttalande den här gången beror väl mest på att han en gång var en rätt framgångsrik tidningsman och att det är lite spännande med dem som går på tvärs mot  det som betraktas som politiskt korrekt.

MP tar det nog med jämnmod och låter gubben gagga vidare. Det skulle förvåna mig oerhört om man utesluter en gammal gubbe för att han skriver att han vill ha invandringsstopp.
    Alla måste böja sina huvuden inför Åkessons briljans vid roulettebordet
Svar på tråden Börjar verkligheten komma ikapp MP?