Inlägg från: LiLa81 |Visa alla inlägg
  • LiLa81

brio smile?

Jag håller med om vagnens fördelar och över lag är vi nöjda. Men några nackdelar har den.

- Med liggdelen så går det inte att få i en större väska eller matkasse i varukorgen. Man måste ta loss liggdelen, stoppa in kassen och klicka dit liggdelen igen. Hur det är med sittdelen vet jag inte ännu.

- Nu efter ett halvårs användning flera gånger per dag i ur och skur så börjar chassit faktiskt kännas slitet. Skruvar har rostat och det är lite glapp här och var. Den behöver inte bytas ut än, men om det blir ett barn till så blir det en ny vagn.

Men det är en bra vagn och utefter våra behov så var det nog det bästa vi kunde hitta.

• LiLa81
    got skrev 2015-05-12 18:20:29 följande:

Fast jag förstår inte problemet med varukorgen, helt ärligt. Om jag jämför med alla mina vänners varukorgar så har jag utan tvekan haft den största. Har fått flera kommentarer om att jag har så bra utrymme i min korg! 

Problemet är inte storleken på korgen, utan att det är svårt att få i något i den (med liggdelen). Har man handlat mat så får man antingen lyfta väck liggdelen, stoppa i kassen och sedan sätta tillbaks liggdelen; eller så får man stoppa i varorna en efter en. Det behöver inte vara ett problem, men lite jobbigt kan det vara.
Svar på tråden brio smile?