• got

brio smile?

Hej!

Kände precis som du: kärlek vid första ögonkastet. Den hade alla delar som jag och min sambo hade pratat om att vi ville ha gällande vår vagn. Vi är otroligt nöjda med vår vagn! Vi är 4 mammor som har träffats sedan våra bebisar låg i våra magar. Jag är den enda som har kvar den första vagnen, de andra bytte så fort det blev dags för sittdelen. Mitt barn är nu 16 månader.

Vi bor på västkusten så här har inte varit speciellt mycket snö denna vintern men förra året var det litegrann och jag tyckte att det funkade fint. D.et går ju att låsa framhjulen. Vi bor i ett samhälle på landet så vi har kört vagnen både på grusvägar och asfalt och det funkar fint. Den är väldigt smidig när man är i affärer och rullar lätt.

Jag kan ärligt talat inget negativt att säga om vagnen utan tycker att den är jättebra. Kommer absolut inte att byta vagn när det är dags för barn nummer två som många andra gör.

• got

Oj, vi har som sagt använt vår vagn i 16 månader och upplever varken glapp eller rost. Den är använd dagligen och åker dessutom in och ur bilen flera gånger i veckan. Hur är det med garanti? Låter som att ni fått ett dåligt exemplar om den har blivit sådan efter ett halvår!

Håller med om varukorgen med liggdelen men jag tyckte inte att det var ett jätteproblem. Jag plockade ur några varor och lade i dem för sig och sedan la jag i kassen när den var lite mindre full. Det blir bättre igen med sittdelen.

• got

Fast jag förstår inte problemet med varukorgen, helt ärligt. Om jag jämför med alla mina vänners varukorgar så har jag utan tvekan haft den största. Har fått flera kommentarer om att jag har så bra utrymme i min korg! 

Svar på tråden brio smile?