• Anonym (TS)

Hon kommer!

Haft mycket ONS tidigare och tjejer har fått orgasm genom att jag gått ner samt när jag smekt dem. Men aldrig bara via penetration. Jag trodde länge att det var för att jag endast hade ca 18x14 och således inte tillräckligt stor åt något håll. Men nu är jag tillsammans med en tjej och herrejävlar. Hon kommer av enbart in och ut och fort går det. Hon är något äldre en mig och fyfan. Tjejer över 30 är ju bara helt magiskt. :)

Har tjejer över 30 lättare att komma tror ni?

• Svar på tråden Hon kommer!
  • Anonym (tjej24)
    Anonym (Tjej) skrev 2015-03-25 20:13:27 följande:

Ja tjejer som har lärt känna sin egen kropp har lättare att komma och ju äldre man är desto mer tid har man ju haft på sig även fast det förstås är generellt. Jag är 30+ också och har jättelätt för att komma.

Tro inte att du inte räcker till, 18x14 är stort. Tycker en tjej att det är för litet så är det något fel på henne, inte på dig.

18x14 motsvarar typ D-kupa i bröst hos tjejer. Skulle du tycka att det var litet? Nej, bara extrema killar med stora bröst-fetish skulle tycka det.

JAG är tjej och tycker D är litet :p men har betydligt större själv så har väl med det att göra.
  • Anonym (snoppstorlek)

Om du är 18 cm lång nertill så är du knappast medel. Kom nyss en undersökning om att medel är 13,2.

Dessutom: tjejer som gapar om att de måste ha en jättepenis: är de vida nertill eller?

Mitt underliv är tajt och elastiskt, jag måste inte ha en stor...även om det är fint att titta på en stor...

• Anonym (Laban)

big cock rules always {#emotions_dlg.djavulsk}

• Anonym (Laban)
    MaryM skrev 2015-03-27 12:36:26 följande:
    Gaaah, fejkat har jag inte gjort sen jag fyllde 20 ungefär. Varför i hela friden ska man göra det???
    För att driva med killen kanske ?
  • Anonym (Laban)
    Anders 386 skrev 2015-03-26 11:28:28 följande:

Jag tror inte att åldern spelar nån större roll. Jag tror inte kukstorleken spelar nån roll heller.
    Det som spelar roll är nog helt enkelt att kvinnor funkar på olika sätt, delvis troligen en mental grej. Plus att killen förstås måste vara ganska uthållig och inte komma för snabbt.
    Min fru kommer inte av själva samlaget, och så är det för dom flesta kvinnor.

Nää vem f-n kommer av ett samlag, ingen jag träffat på än i modern tid haha{#emotions_dlg.djavulsk}
  • prospicientia
    MaryM skrev 2015-03-26 12:57:33 följande:

Ni som inte kan komma av samlag, har ni provat att ligga ovanpå honom och liksom gnida klittan mot honom samtidigt som han är i er? Lättaste sättet att komma :)

Men är det lättare eller svårare när kuken är inne (mer upphetsande också kanske?)? För en del gnider ju sig ovanpå kuken precis före orgasmen. Eller det är inte så många som jag tror?  
  • vargveum
    prospicientia skrev 2016-03-13 23:09:29 följande:
    Men är det lättare eller svårare när kuken är inne (mer upphetsande också kanske?)? För en del gnider ju sig ovanpå kuken precis före orgasmen. Eller det är inte så många som jag tror?  
    Tråden är gammal, men...

För mig är det att vissa lyckas det inte alls med (att komma enbart av kukifitta), vissa har gått lättare bakifrån, andra framifrån. Alla är olika? Men att det funkar för vissa helt utan klitorisstimulans är helt klart, i min värld iaf. 

VIssa tjejer säger att de endast kan komma av anal stimulans / analsex. Har aldrig träffat en sådan tjej men har ingen anledning att betvivla deras vittnesmål..
  • MaryM
    prospicientia skrev 2016-03-13 23:09:29 följande:

Egentligen lika lätt att komma av att gnida sig mot hans lår, men skönare när kuken är inne.

Nu kan jag komma i missionären med, yey :)

Han får vara lite lite längre upp på mig så att säga.
    She knows she's more than just a little misunderstood. She has trouble acting normal when she's nervous.
  • Anonym (Ohoj)
    Anonym (TS) skrev 2015-03-26 11:18:46 följande:

Menar du att hon drar en vit lögn när hon säger att hon inte måste komma?

Ja vi pratar, men jag försöker samtidigt tona ner det och inte "tjata" och fråga om hon kommer eller inte. Utan det får hon säga i så fall. Och jag mörker ju det för hon försvinner någon helt annanstans då :) det känns som vi börjat bra och fått en bra grund. Sen får vi se vart det leder. Men jag tror henne verkligen när hon säger att hon inte har orgasmen som mål.

Ja...vi killar kan nog vara enklare:) det är väl om ståndet skulle svikta som det kan bli trist. Det har hänt mig tidigare då jag varit så fokuserad på att tjejen endast. Nu känns det som både hon och jag klickar så bra och hon på någo sätt "tar ansvar" för sin orgasm också, vrider lite för att jag ska komma rätt, så jag tänker inte lika mycket på hur hon har det. Och på nått konstigt sätt blir det skönare för båda då verkar det som. Jag blir hårdare då jag kan fokusera på hur skönt det är. Inte på att allt måste vara perfekt om du förstår.

Skriver lite hattigt nu då jag egentligen borde jobba

Surt att du känt diggar liten när du har större än genomsnittet (!) killar borde slappna av. Du skriver att hon vrider sig för att det ska bli skönare och att du då blir hårdare- där har du en nyckel!! Hårdare kuk = skönare för tjejen om hon är riktigt upphetsad... Då svullnar hon upp så att det blir tightare (men samtidigt vått)... Tröttnar du på att se henne gå runt naken? Bara undrar? Varför skulle hon ljuga om orgasmens komma? Det är ju allmänt känt att kvinnor inte har lättare att komma och då räknar man med det plus att det är sjukt skönt med sex ändå. Killar som fokuserar o frågar om orgasmen dödar orgasmen... Gör hon mycket knipövningar?
  • BandAnna
    Anonym (a) skrev 2015-03-25 20:21:22 följande:
    Snopp och bröst går inte att jämföra alls.. wtf.

Tror för övrigt att de som påstår sig kunna komma enbart med vaginalt sex är lögnare.

Knappast. Jag gjorde det med mitt ex. Varför skulle det vara omöjligt? 

• Anonym (Ohoj)

Åldern kan spela in ja, men det stämmer nog inte in på alla. Man kan också som äldre varit med om mer skit och tappat självkänslan. Jag vet dem, som vågar mindre än vad de gjorde för tjugo år sen och som blir nervösa av något som inte alls gjorde de nervösa då! Intresse kan förändras också. Jag var inte intresserad av att "lära känna min kropp" hade noll behov av det, men nu har jag lätt att komma och gör mycket på egen hand. Sen kan jag tro att på sätt o vis så slappnar kroppen av lite automatiskt... Lite som när ämnesomsättningen går ner när man blir äldre så minskas samtidigt aptiten...

• Anonym (TS)

Nu vart det liv i min gamla tråd

Kan medela att vi fortfarande är tillsammans och att min tjej kommer av enbart "in och ut sex". Hon lyckades till och med komma analt på detta sätt en gång. Men det har bara hänt vid ett tillfälle efter några glas vin. Magiskt. Men när vi provat i nyktert tillstånd har det knappt gått alls

• fae
    Anonym (TS) skrev 2016-03-14 14:54:58 följande:

Nu vart det liv i min gamla tråd

Kan medela att vi fortfarande är tillsammans och att min tjej kommer av enbart "in och ut sex". Hon lyckades till och med komma analt på detta sätt en gång. Men det har bara hänt vid ett tillfälle efter några glas vin. Magiskt. Men när vi provat i nyktert tillstånd har det knappt gått alls

Just det där tror jag inte har med alkoholen att göra, utan snarare graden av kåthet i kombination med ge sig hän på ett vis en del bara verkar göra när de är onyktra. Prova igen, det är inte i allmänhet jättelätt att komma av endast analsex men inte alls omöjligt. 
  • Anonym (Partnerberoende)

Jag tror att det beror mycket på partnern och samspelet, inte så mycket på åldern. Min fru kom av samlag med sin första pojkvän när hon var 25, men får aldrig orgasm med mig nu när hon är 35. 

• Anonym (Jag är tjej)
    fae skrev 2016-03-14 15:33:43 följande:

Just det där tror jag inte har med alkoholen att göra, utan snarare graden av kåthet i kombination med ge sig hän på ett vis en del bara verkar göra när de är onyktra. Prova igen, det är inte i allmänhet jättelätt att komma av endast analsex men inte alls omöjligt. 

Jag har lättare att komma vid analsex än "vanligt" sex men det är säkert olika för alla.
  • fae
    Anonym (Jag är tjej) skrev 2016-03-14 15:43:28 följande:

Jag har lättare att komma vid analsex än "vanligt" sex men det är säkert olika för alla.

Ja det är vad jag tror med, det är ju mycket som är individuellt. Har hört detta förut för övrigt, en del som har lättare att komma analt än via fittknull vill säga, det är intressant... :)
Svar på tråden Hon kommer!