• Anonym (TS)

Hon kommer!

Haft mycket ONS tidigare och tjejer har fått orgasm genom att jag gått ner samt när jag smekt dem. Men aldrig bara via penetration. Jag trodde länge att det var för att jag endast hade ca 18x14 och således inte tillräckligt stor åt något håll. Men nu är jag tillsammans med en tjej och herrejävlar. Hon kommer av enbart in och ut och fort går det. Hon är något äldre en mig och fyfan. Tjejer över 30 är ju bara helt magiskt. :)

Har tjejer över 30 lättare att komma tror ni?

• Svar på tråden Hon kommer!
  • Anonym (TS)
    Anonym (Anneli) skrev 2015-03-26 11:14:34 följande:

Tack och lov :)

• Anders 386

Jag tror inte att åldern spelar nån större roll. Jag tror inte kukstorleken spelar nån roll heller.
    Det som spelar roll är nog helt enkelt att kvinnor funkar på olika sätt, delvis troligen en mental grej. Plus att killen förstås måste vara ganska uthållig och inte komma för snabbt.
    Min fru kommer inte av själva samlaget, och så är det för dom flesta kvinnor.

• MaryM

Ni som inte kan komma av samlag, har ni provat att ligga ovanpå honom och liksom gnida klittan mot honom samtidigt som han är i er? Lättaste sättet att komma :)

Jag älskar även missionären och precis som din tjej TS så ser jag till att det blir rätt vinkel. Min nuvarande klarar att hålla på i mer än 2 minuter också så jag slappnar av och kommer lättare.

TS, grattis! Som svar på din fråga: för mig är det definitivt så att jag kommer lättare och lättare med åldern. Det handlar både om bättre självförtroende, ökad självkännedom och att männen helt enkelt blir bättre älskare med åldern också. Har  lärt sig hur man slickar och kommer inte på 30 sekunder som i 20-årsåldern..

She knows she's more than just a little misunderstood. She has trouble acting normal when she's nervous.
  • Anonym (TS)
    MaryM skrev 2015-03-26 12:57:33 följande:

Ni som inte kan komma av samlag, har ni provat att ligga ovanpå honom och liksom gnida klittan mot honom samtidigt som han är i er? Lättaste sättet att komma :)

Jag älskar även missionären och precis som din tjej TS så ser jag till att det blir rätt vinkel. Min nuvarande klarar att hålla på i mer än 2 minuter också så jag slappnar av och kommer lättare.

TS, grattis! Som svar på din fråga: för mig är det definitivt så att jag kommer lättare och lättare med åldern. Det handlar både om bättre självförtroende, ökad självkännedom och att männen helt enkelt blir bättre älskare med åldern också. Har  lärt sig hur man slickar och kommer inte på 30 sekunder som i 20-årsåldern..

Men att gnida mot killen är ju inte samma sak som att komma av penetrationen väl? Men absolut ett sätt att få det skönt på kan jag tänka mig.

Tack! Det känns väldigt härligt faktiskt. Och jag skulle nog inte titta ner i åldrarna om det skulle ta slut med henne. 30+ är min nya grej tror jag :) är ju snart där själv förvisso. Snart 27 år gammal.
  • MaryM
    Anonym (TS) skrev 2015-03-26 14:11:40 följande:
    Men att gnida mot killen är ju inte samma sak som att komma av penetrationen väl? Men absolut ett sätt att få det skönt på kan jag tänka mig.

Tack! Det känns väldigt härligt faktiskt. Och jag skulle nog inte titta ner i åldrarna om det skulle ta slut med henne. 30+ är min nya grej tror jag :) är ju snart där själv förvisso. Snart 27 år gammal.
    Alltså vad menar du egentligen med att komma av penetration? Jag måste alltid få klitoris stimulerad på ena eller andra sättet. Om han är överst så måste han vara liksom lite längre upp för att det ska funka :) Jag behöver inte använda fingrar eller nån leksak men jag behöver liksom att klitoris gnids av hans stötar. Är du med? :)
    Det är jävligt skönt att komma med kuken i sig och varje stöt är underbart skön. Jag kommer lättast av missionären om han har smekt mig nästan till orgasm innan. Då kommer jag på nån minut bara när han kommer in i mig.

Hehe, ja vi över 30 är bäst :)
    She knows she's more than just a little misunderstood. She has trouble acting normal when she's nervous.
  • Anonym (TS)
    MaryM skrev 2015-03-26 14:39:03 följande:

Alltså vad menar du egentligen med att komma av penetration? Jag måste alltid få klitoris stimulerad på ena eller andra sättet. Om han är överst så måste han vara liksom lite längre upp för att det ska funka :) Jag behöver inte använda fingrar eller nån leksak men jag behöver liksom att klitoris gnids av hans stötar. Är du med? :)

Det är jävligt skönt att komma med kuken i sig och varje stöt är underbart skön. Jag kommer lättast av missionären om han har smekt mig nästan till orgasm innan. Då kommer jag på nån minut bara när han kommer in i mig.

Hehe, ja vi över 30 är bäst :)

Jag menar att hon kommer av pumpandet och att min kuk är inne i henne. T.ex bakifrån. Varken hon eller jag smeker hennes klitoris då och den gnuggas inte mot något :)

Förstår du?
  • MaryM
    Anonym (TS) skrev 2015-03-26 15:00:54 följande:
    Jag menar att hon kommer av pumpandet och att min kuk är inne i henne. T.ex bakifrån. Varken hon eller jag smeker hennes klitoris då och den gnuggas inte mot något :)

Förstår du?
    Aha, ja jag förstår. Det kan inte jag, jag kommer aldrig bakifrån. Och det är oavsett storlek TS, du har för övrigt rätt stor..

När han är överst är det som en kombo av stötarna och att det gnuggas, han styr liksom när jag ska komma, grymt skönt. Men nä, jag kan inte heller komma av "bara" pumpandet, speciellt inte bakifrån. Blir lite avundsjuk. :)
  • Anonym (TS)
    MaryM skrev 2015-03-26 15:04:25 följande:

Aha, ja jag förstår. Det kan inte jag, jag kommer aldrig bakifrån. Och det är oavsett storlek TS, du har för övrigt rätt stor..

När han är överst är det som en kombo av stötarna och att det gnuggas, han styr liksom när jag ska komma, grymt skönt. Men nä, jag kan inte heller komma av "bara" pumpandet, speciellt inte bakifrån. Blir lite avundsjuk. :)

Undrar om det är någon skillnad i känsla. Eller om upplevelsen är den samma. Min är nog väldigr normalstor skulle jag tro. Varken stor eller liten. Aldrig sett en annan man med stånd framför mig dock men av att tolka här inne är jag medel. Men det verkar ju inte vara där det sköna ligger. Hon kommer ju som bara den :) på alla olika sätt.
  • fannyshine

jag är själv över 30

men kan ju säga så här

jag o många andra väninnor som också är över 30 har lättare att fejka också

o många yngre går å det

• MaryM
    fannyshine skrev 2015-03-27 11:55:45 följande:

jag är själv över 30

men kan ju säga så här

jag o många andra väninnor som också är över 30 har lättare att fejka också

o många yngre går å det

Gaaah, fejkat har jag inte gjort sen jag fyllde 20 ungefär. Varför i hela friden ska man göra det???
Svar på tråden Hon kommer!