• Skånetjej01

Vi som satsar på ett jul barn!

Ja, verkligen. Vi är bara inne på andra försöket, men man blir ju besviken när mensen kommer. O man går o känner efter hela tiden. O folk går och traggar om syskon till den stora.

• Skånetjej01
    SJLN skrev 2015-04-08 18:16:44 följande:

Min erfarenhet säger att clearblue digital visar positivt otroligt tidigt. Förra gången hade jag ett supersvagt streck på stickan som jag trodde kunde vara spök och fick sen positivt på digitalt på eftermiddagen. :)

Ok, ja eftersom det kan stå 1-2 veckor så borde den ju det.
  • Skånetjej01
    neo3 skrev 2015-04-09 08:04:25 följande:

Så frustrerande! Får inte med nån bild!

Jag tycker också att du ska prova igen, är väldigt nyfiken
  • Skånetjej01
    neo3 skrev 2015-04-09 22:44:47 följande:

Förlåt för dubbla bilder o dubbla inlägg, Synd att man inte kan radera dem själv!!

Grattis!!! Vad roligt :)
  • Skånetjej01
    neo3 skrev 2015-04-09 22:44:47 följande:

Förlåt för dubbla bilder o dubbla inlägg, Synd att man inte kan radera dem själv!!

Grattis!!! Vad roligt :)
  • Skånetjej01
    neo3 skrev 2015-04-10 07:03:07 följande:
    Jag har oxå hört att det bara har med mammas sida och sen har folk alltid sagt att det hoppar en generation. Och där hävdar folk olika antingen att hoppet är min mamma som inte fick tvillingar men att jag "riskerar" eller att det hoppar helt över mig så att om jag får en ev dotter "riskerar" hon att få.
    Tur att jag är under den åldersgränsen då, för min sambo har inga tvillingar i sin släkt däremot har jag det min morfar hade syskon som va det o farfar med
  • Skånetjej01
    neo3 skrev 2015-04-11 09:23:34 följande:

I morse testa jag med digitalt test som visade Gravid 2-3. Så nu sjönkt det in mer ordentligt hos sambon oxå :)

Gud vad roligt! Hoppas att vi blir några fler som plussar :) själv så har jag lite molande värk, började typ 5 dagar efter äl. Tycker att det är lite tidigt för o va mens värk. Känner mig lite smått illamående ibland, är hård i magen (ursäkta infon) så jag hoppad
  • Skånetjej01
    neo3 skrev 2015-04-11 11:26:56 följande:
    Tack så mycket :)

Håller tummarna för er :)

Ja hoppas verkligen det blir fler + härifrån :)

Funderar på om man ska skapa en tråd för oss som varit me här som kan följa varandra som har plussat.

Visst är det några till som redan har gjort det oxå om jag kommer ihåg rätt.
    Ja, jag tror att det är nån mer som har plussat. Det hade vatt roligt o fortsätta följa varandra
Svar på tråden Vi som satsar på ett jul barn!