• Citrona

Någon som nyss börjat ruva?

Hej!

Jag började ruva idag på ett 2-celligt och ett 5 celligt embryo ;)
    Nu håller jag mina tummar!

Detta är mitt 2a ivf för syskonförsök, har en 5-åring.
    Äter Trombyl som jag tjatade mig till, går i Stockholm.

Är det någon mer som just börjat ruva?

Mvh/C

• Svar på tråden Någon som nyss börjat ruva?
  • Coocoo

Jag får mens idag. Min temp har sjunkit radikalt sedan igår så garanterat mens. Oxå rd12

Susodus skrev 2015-03-30 07:23:07 följande:

Rd 12 och neg, har alltid fått positivt eller mens nu, kommer väl idag, så ledsen, ville och trodde verkligen, får ställa in mig på nytt försök, hinner ett innan sommaren. ð??¢

• Susodus

Lycka till allihopa, jag hoppas på många plus. Jag lämnar tråden, måste gå vidare, När man levt på en förväntan och ett hopp i en månad och det inte blir. Jag har gjort för många försök för att kunna hantera detta så bra. Det blir värre för varje gång. Det är så jobbigt, måste försöka ladda om till nästa försök. Det är ingen idé att surfa mer på sena plus och dra i sista strået, det är då jag känner mig som mest patetisk, alla tecken är att det är kört men man hoppas in i det sista, måste ge upp istället och komma vidare. Efter RD 12 så kommer mensen, that´s it. Lycka till. Får hoppas att det blir nästa försök, inget barn 2015. Sorg. Hoppas att jag kan rycka upp mig till påsken med släkt och graviditeter runt omkring.

• Gweny

Idag när jag vakna kände jag den där tomma, normala kroppskänslan, som jag gjort så många gånger förr. När man inser att det inget är.... tog ett test, som väntat var helt blankt.

Så bara invänta riktiga TD, så det blir överstökat. Måste lämna blodprov med.

Bara ställa in sig på att 2015 inte blev vårat år heller.... depp värre.

Tråkigt läsa om er där det inget blev heller!

Hoppas ni övriga får fina plus iallafall och kan skänka hopp.

• Elfia

Nej, vad tråkigt :( styrkekramar till er alla!!

Men hörni, än är det ju några dagar kvar till testdag. Jag förstår ifall ni inte orkar bry er om det men man vet ju faktisk inte, det kanske fäst sig senare för er? Eller att det tar längre tid för hcgt att utsöndras. Man har ju läst om de som plussar sent och blöder tom.

Gweny; Förutom tomhet kände du något mer? Stor kram!!

• Athen

Kram till alla. Mitt test visade också nej

• Miaa85

Vet inte hur jag ska tolka dessa 2, där det syns minst är rd9, andra rd10.

• Susodus
    Miaa85 skrev 2015-03-30 10:35:25 följande:

Vet inte hur jag ska tolka dessa 2, där det syns minst är rd9, andra rd10.

Har inte lämnat tråden än... Jag tycker att det är plus båda två, ta en digital istället så ser du med text Gravid eller Inte Gravid.

Jag har ju gett upp, men jag har ändå några frågor:
    Jag har inte blödit - ännu, inget rosa eller strimmor, helt rent
    Känner mig illamående
    Har som en knöl/utbuktning i underlivet
    Är inte menssvullen som jag brukar vara.

Detta gör mig galen, beräknad mens är väl idag, det var exakt 2 veckor sedan jag gjorde ägguttaget. Jag har alltid visat plus eller blödig RD 12.
    Är jag skengravid?
    Är det progesteronet?
  • Miaa85
    Susodus skrev 2015-03-30 10:39:47 följande:

Har inte lämnat tråden än... Jag tycker att det är plus båda två, ta en digital istället så ser du med text Gravid eller Inte Gravid.

Jag har ju gett upp, men jag har ändå några frågor:

Jag har inte blödit - ännu, inget rosa eller strimmor, helt rent

Känner mig illamående

Har som en knöl/utbuktning i underlivet

Är inte menssvullen som jag brukar vara.

Detta gör mig galen, beräknad mens är väl idag, det var exakt 2 veckor sedan jag gjorde ägguttaget. Jag har alltid visat plus eller blödig RD 12.

Är jag skengravid?

Är det progesteronet?

Tar ett digitalt imorgon på morgonen.

Som vissa säger, kan ju va att ägget fäste senare och att hcg hormonet är svagt och inte visas än. Håller tummarna för dig. När är din td?
  • Susodus
    Miaa85 skrev 2015-03-30 10:43:46 följande:
    Tar ett digitalt imorgon på morgonen.

Som vissa säger, kan ju va att ägget fäste senare och att hcg hormonet är svagt och inte visas än. Håller tummarna för dig. När är din td?
    3 april vilket blir RD 16. Glömde säga om ditt test att det ju ser starkare ut, Grattis!
Svar på tråden Någon som nyss börjat ruva?