nihka skrev 2019-11-28 21:07:34 följande:
Det är ju fullständigt uppenbart att det tagits från brun media för ingen annan har ens nämnt några viskningar och att de skulle ha något att göra med synen på mord och våldtäkter.
Padirac skrev 2019-11-28 21:21:28 följande:
Jag kan inte annat än att hålla med, det är dessutom inte första och heller inte sista gången - det stämmer dessutom med den syn skribenten tidigare gett uttryck för.
Case closed as I see it.
Ja, händelsen har jag fått nys om genom så kallad >>SDmedia<<.
Det har jag meddelat för längesen.
1. Jag fick nys om händelsen i så kallad >>SDmedia<<.
2. Jag kontrollerade händelsen i riksdagens material för att utesluta att händelsen inte hade manipulerats eller dylikt av så kallad >>SDmedia<<.
3. Jag såg igenom hela interpellationsdebatten för att göra en analys och fann slående likheter med viskningens innehåll och en replik Morgan Johansson (S) hade i anförande strax efter viskningen.
4. Jag kom till slutsatsen att Morgan Johansson mer troligt övade på nämnd replik, råkade tänka för högt och därmed råkade viska med dålig tajming - snarare än att vederbörande reagerade på Richard Jomsofs (SD) pågående replik.
5. Jag skrev ett inlägg i den här tråden för att vända och vrida samt diskutera händelsen och gav ärendet ett binärt diskussionsunderlag.
Det gör har påpekats upprepade gånger för längesen, kära vänner. :)
Och nej, man sprider inte >>SDpropaganda<< genom att BLOTT skriva om samma händelse som >>SDmedia<< har skrivit om. Det hade ju sett en aning tokigt ut, med tanke på alla händelser som >>SDmedia<< skriver om.
Exempelvis skriver >>SDmedia<< om händelser i opinionsundersökningar och det hade ju sett en aning tokigt ut om man därmed inte kunde skriva om samma händelser utan att det då skulle klassas som spridandet av >>SDpropaganda<<...
...inte sant? ^___^
För att FAKTISKT sprida propaganda så behöver man sprida INTELLEKTUELLT GODS från propagandakällan.
Och känslor liksom händelser har INGENTING med intellektuella gods att göra - ett intellektuellt gods behöver SKAPAS medan händelser bara händer och känslor bara uppstår.
Hahahaha... ni har aldrig spenderar ens en sekunds tanke på sådant här va? :) Helt fantastiskt!