Har du förtroende för regeringen?
Jag är en individualanarkist och har folk problem med att Sveriges partipolitik ter sig dynamisk i mitt fall så får de väl se över sin egen toleransförmåga. Annars så skiter jag rätt friskt i intoleranta människor.
Total polarisering.
Det reklameras till och med som någonting gott och insiktsfullt.
Nej tack.
Total polarisering.
Det presenteras till och med som någonting gott och insiktsfullt.
Nej tack.
Den uppenbara inkonsekvens inom regeringens påstådda politik får mig att tappa allt mer av förtroendet.
Här har man jämrat sig över assimilationspolitik i flera år men om en manlig muslim inom ett regeringsparti inte vill hälsa en kvinna i handen - då får han avgå.
När en stat, som till namnet kallar sig för mångkulturell och som på pappret för integrationspolitik, signalerar att människor borde förlora jobbet redan vid harmlösa hälsningsfraser - bara för att de krockar med Sveriges hälsningsfraser - så undrar iallafall jag vad vart gränsen till assimilationspolitik går.
Någon regeringsvänlig här som kan förklara vart gränsen till assimilationspolitik går?
Personligen finner jag det ynkligt att först brösta upp sig som ett tolerant föredöme och sedan agera på ett sådant här vis. Jag är mer tolerant innan morgonkaffet.
Patetiskt.