Haha... vafalls!
FDFMGA skrev 2019-10-08 15:19:32 följande:
Nja, jag kan inte ta ansvar för hur du tolkar text, i synnerhet eftersom det inte tycks vara din främsta disciplin
Däremot så tycker jag att du passar bra in i den åsiktskorridor där man ser censur och folkkontroll som några av de verktyg pk-eliten använder mot oliktänkande och ur detta perspektiv så gillar jag dina inlägg, har ju till och med gett dig någon tumme upp när du verkat lite nedslagen (även om du den gången av någon outgrundligt anledning blev affekterad).
Apropå tummar så gissar jag att rätt få av dina åsiktsgrannar här på FL bildligt talat är förmögna till annat än att sitta med tummen i häcken och skriva inlägg på FL och andra forum.
Jag hade svårt att förhålla mig till dina inlägg för många år sen nu - på den tid då du var mer anti-SD än någon annan på FL. Du passade inte in i min föreställning av hur en SD-kritiker brukar uttrycka sig, brukar resonera - men nu har du ju hittat hem och jag hoppas att du ska trivas och finna dig tillrätta med merparten av uttrycksformerna från grannarna i din åsiktskorridor.
Att jag finner den korridoren mörk, trång och rätt unken saknar betydelse - den är ju inte byggd för mig.
Bla, bla... jag köper det inte, inte ens lite av det - men fint att du har övertygat dig själv iallafall.
Använder inte ens ord som >>PK-eliten<<. Du verkar kunna det här med att övertyga dig själv om saker och ting lite väl bra. Men, men... fint att du verkar ha en stark ledarroll i ditt eget huvud iallafall - folket utanför ditt huvud verkar dock få betala priset för det. Aldrig funderat på att betala dina egna räkningar istället för att ta dig friheter och skicka notan till andra?
Att du hade svårt och även har svårt för att förhålla dig till mina inlägg kan beskrivas som en underdrift i kvadrat. Kan nämligen avslöja att enbart du upplever en förbättring på den punkten... har till och med sett dig upprepa vad jag korrigerade åt dig uppemot tio gånger... vid ett och samma diskussionstillfälle.
Men på tal om ansvar så hamnar det faktiskt på dig när du väljer att bemöta sådant som du inte har förstått...
>>Apropå tummar så gissar jag att rätt få av dina åsiktsgrannar här på FL bildligt talat är förmögna till annat än att sitta med tummen i häcken och skriva inlägg på FL och andra forum.<<
Jag vill minnas dessa kloka ord (parafraserat): >>Det är inte du som växer och blir större när du trycker ner din omgivning - tror du det, har du gått på ett visuellt trick som i slutändan bara gör dig kortväxt.<<.
Aja, nu vill jag faktiskt diskutera någonting på ett diskussionsforum så du får klara dig själv en stund.