KillBill skrev 2017-05-16 23:33:46 följande:
Försök inte! Springare är synnerligen subjektiv och politisk. Han är allt annat än objektiv.
Ja, du tycker det.
Likväl pekade han aldrig ut enskilda individer utan talade om arbetssituationen.
KillBill skrev 2017-05-16 23:38:15 följande:
Här tror jag att jag har hittat en annan tjänsteman som uttrycker det du menar är den rätta läran..
Du ska nog vara försiktig med vad du menar att jag tycker och tror. Även om det är sent på kvällen så försök uppföra dig.
KillBill skrev 2017-05-16 23:46:35 följande:
Du tycker alltså att det är rimligt att svenska tjänstemän på sociala medier utrycker att de vill "förinta alla de vänsterextrema journalister som förpestar debatten med sina abnorma agendor" ?
Du missade att länka till texten och textförfattaren själv:
https://nyheteridag.se/springare-om-kritikstormen-misstolkning-i-syfte-att-sprida-hat-och-misskreditering/
Du sprider fejk news om att någon ska "förintas". Det var en medveten misstolkning av de som har en agenda.
Springare må ha en åsikt, emn de åsikten står i mitten, fördömer extremer på båda sidor co hförhåller sig neutral till allt däremellan:
"Utan att ta hänsyn till de polariserande vänsterextrema och högerextrema krafter som bara sprider kaos och hat omkring sig."
Så, nu har vi diskutearrat off topic ett tag.
Då har jag en fråga till dig:
Ser du ett problem i att en statlig myndighet låter en könd vänsteraktivist hantera deras system på så sätt att myndigheten dels registrerar tusentals svenskar för deras påstådda åsikter och dels, utan bevis, pekar ur dem som rasister?