Inlägg från: KillBill |Visa alla inlägg
  • KillBill

Har du förtroende för regeringen?

Förslag från boende på landsbygden.. 

Tino Sanandaji: SD är ett gäng skånsk trash med låg IQ!
  • KillBill
    RebeckaZ70 skrev 2022-05-02 18:55:24 följande:
    Tomte

Nej, jag är inte ?besatt? av detta, jag finner det bara intressant och roande att du inte klarar av att berätta vari ??generaliseringen? ligger. Tomte

Vad har överhuvudtaget Ebba Busch att göra med att vänstern tillåter sovjetiska och ryska flaggor i sitt demonstrationståg? Tomte  Det är nog en av de värsta halmgubbar  jg sett Tomte

Ytterligare en halmgubbe : jag försvarar på något underligt vis  fascism, på ett sätt jag inte är medveten om Spöke

Har du någon som helst insikt om hur mycket du gjort bort dig idag ? Tomte

Det är ett falskt påstående att vänstern tillåtit  sovjetiska/ryska flaggor i sitt demonstrationståg. Så här skriver fotografen (som är mycket upprörd över flaggorna) på Twitter. Personerna stod alltså still på gatan när demonstrationståget passerade.

• KillBill
    Tom Araya skrev 2022-05-02 17:58:50 följande:
    Jag har väldigt svårt att tro detta. Det är inte logiskt.

Man vet ju att många tar hjälp av nikotinprodukter såsom snus, plåster, tuggummin mm för att sluta röka och en betydande del lyckas.
    Vissa blir blandmissbrukare och kör med snus, cigaretter, nikotinplåster och nikotintuggummi då är inte ytterligare ett nikotinpreparat lösningen.
  • KillBill

Man vet ju att många tar hjälp av nikotinprodukter såsom snus, plåster, tuggummin mm för att sluta röka och en betydande del lyckas.
    Så här säger en överläkare om e-cig som rökavvänjningsprodukt. 

janusinfo.se/nyheter/tidningenevidens/nr32015temaberoende/3/ecigaretterlevererarnikotinforsnabbt.5.72866553160e98a7ddf290e.html
  • KillBill

Här kan du läsa mer om riskerna med e-cigaretter.
    ki.se/forskning/hur-farligt-ar-e-cigaretter

• KillBill

Bra av Björn Werner på GP kultur:

https://www.gp.se/kultur/kultur/v%C3%A4rlden-%C3%A4r-f%C3%B6r-allvarlig-f%C3%B6r-k%C3%A4ndispolitiker-1.71773584

"Att Elle inte kunde räkna ut att många ur den svenska kändiseliten inte är supersugna på att associeras med ytterhögerpolitiker är på det viset begripligt ? de har helt enkelt inte sett henne som politiker.

Men det är hon. Och i grund och botten vilar ansvaret här på Ebba Busch själv. Att politiker söker alternativa vägar till väljarna är toppen ? men kändisskap och politik är trots allt två olika saker. Kändisar underhåller oss. Politiker bestämmer över vårt land. Med ett tredje världskrig hängandes över oss är det att föredra om personer som aspirerar på vice statsministerposten i höst fokuserar på det senare. Festandet kan andra sköta betydligt bättre"

• KillBill

Var får den där Ebba alltifrån egentligen?  Solig

• KillBill
    nattuw skrev 2022-05-02 23:55:11 följande:
    Givetvis är det rimligt att de tillåter flaggor från nationer eller före detta nationer vars värdegrund de delar.
    Det är fake new att vänsterpartiet tillät dessa flaggor i sitt demonstrationståg men det skiter du i och fortsätter att upprepa lögmen..
  • KillBill

Nu gör KD bilder på sin partiledare med referenser till Ultima Thule (ett band med nära kopplingar till extremhögern och vit makt rörelsen). Kristerssons brunblå regeringsunderlag blir mer och mer perverst för varje dag som går..

• KillBill
    Digestive skrev 2022-05-03 15:33:00 följande:
    Jag tror inte att konstnärer som exempelvis Julius Kronberg (1850-1921) lyssnade på Ultima Thule.

Du kunde inte ens ana att det fanns tidigare och historiska urkunder bakom det här bildspråket?
    Om du inte ser referenserna till Ultima Thule i Ebba Busch bild så kanske inte konstanalys är din grej?
Svar på tråden Har du förtroende för regeringen?