Digestive skrev 2022-08-29 18:58:47 följande:
Nej, det verkar snarare vara ni som försöker berätta att Annika Strandhäll åker taxi för att skydda sig från en hotbild och istället för att vända sig till faktiska säkerhetstjänster.
Mig veterligen så har varken jag eller Annika Strandhäll försökt att koppla aktuella taxiresor till säkerhetsfrågor överhuvudtaget.
Så du försöker säga ingen hotbild existerar, och att 117000 och billigare taxitaxor när mindre?
Jag ska komma ihåg detta med hur hemska taxiresor är, och den dagen extremhögern är vid makten, för det kommer extremt roande inser jag redan nu.
Flash Gordon skrev 2022-08-30 10:35:28 följande:
Samtidigt var ju den S-regeringen öppen med att detta verkar skita sig och vi kan inte lova någonting. På sätt och vis hedervärt.
Den här regeringen vägrar att svara på varje fråga om ekonomin för att de vet att det inte går ihop för deras tänkta stödpartier C V och MP. De kan inte låsa sig i något före valet. Det ä ju deras interna problem, inte landets.
Ska bli intressant och se om extremhögern kommer göra annat än prata och ta bort.
Kommer bli skitskoj och se fromleriet och om/när extremhögern får vara med och styra och då ska vi tydligen nog inte prata om det.
Jag förutspår den sker till 100%, då det är olika regelböcker för sig själv och en helt annan för sina politiska motståndare(Se:ovan)