Padirac skrev 2022-08-27 00:58:19 följande:
Jag tror att du gått bananas av andra orsaker än att du lyckats läsa hela meningen om min oro för KDs representanter
"Padirac skrev 2022-08-26 18:12:33 följande:
Det är oroande att ett litet parti som KD har lika många radikala högerextremister som M eller S"
Om jag kommer ihåg rätt hade vi en lång dikussion i en annan tråd om att du skämdes för att S samarbetat och kanske sympatiserat med de tyska nazisterna under andra värlsdkriget i ett samtal med en person som kom från ett land som i verkligehen styrdes av fascister i samarbete med nazityskland före och under andra världskriget.
Det ätr att förhålla sig till historien som fan läser bibeln.
Missuppfattningen eller desinformationen du sprider har kanske med just _ditt_ S att göra.
Jag upphör inte att förvånas över din fixering vid att jag en gång skrev att jag skämdes över Sveriges eftergivenhet mot nazisterna under andra världskriget, under ett samtal med en judisk politisk flykting från Ungern. Personen som flytt från Ungern hyllade knappast Ungerns roll under WWII, och inte jag heller. Förstår fortfarande inte varför du drar upp detta OT ämne gång på gång och hur det är kopplat till desinformation. Outgrundligt hur du tolkar det jag skrev.
Men det är kanske lättare än att skriva något om antalet högerextremister i S.