källkritikens ABC skrev 2020-01-06 19:45:42 följande:
Tänk att jag kan roa er ett helt jullov utan att ens logga in. Måste vara något slags rekord tror jag.
Är det ens lagligt att påstå de saker du påstår att jag gjort? Jag är inte suffering. Jag har en känsla av att du fattat det, men ändå vill fortsätta sprida lögnen.
Dock är det ganska enkelt. Jag vet vad jag skrivit medan du sitter och fabulerar. Skrattade ganska gott när du påstod att Man och nöjd skulle vara samma person som kverulant. Att du har så dålig känsla för språket och dessutom noll koll på reaktioner. Du tror ju att du är smart. Men ajajaj vad du lurar dig själv.
Som du borde känna till skulle Man och nöjd aldrig käbbla om en 1:a-gradsekvation i månader.
Ha det så kul med Digestive. Ni verkar vara på samma nivå.
Tja, Man och nöjd brukar ju påstå att jag är moderator. Har hen rätt så bör jag ju veta
Om hen händelsvis skulle ha misstagit sig så har hen nog ett ganska fritt förhållningssätt till vad man kan rimligen kan känna till.
Jag ser att du redan är avförd från forumet - precis som en närmast ofantlig mängd andra nick med samma agenda.
Har du någonsin tänkt på att man skulle kunna sammanfatta alla dessa miljoner inlägg i två olika kategorier. Den första är given och var vanligast fram till för något är sen: "I demokraturens Sverige arbetar sjuklövern för att splittra det svenska folket med feminism och invandring" medan det numer är sosseadeln som gör detsamma.
Hoppas ditt julov var fridfullt!