Inlägg från: RebeckaZ70 |Visa alla inlägg
  • RebeckaZ70

Har du förtroende för regeringen?

Digestive skrev 2019-11-19 20:22:28 följande:
    Jo tack.

Har bara kollat på den intervjun i all hast men ska titta på den mer noggrant när tillfälle ges. För du menar väl den som nyligen gick i Agenda?
    Jo, den som väl gick i SVT i söndags kväll 22.15
    Stolt Sionist.
  • RebeckaZ70
    Digestive skrev 2019-11-27 21:13:05 följande:
    Jag har inte med NÅGONTING ÖVERHUVUDTAGET från >>SDmedia<< mer än händelsen och händelsen har INGENTING med >>SDmedia<< att göra.

Jag kunde lika gärna ha upptäckt händelsen själv då jag ENBART förhåller mig till händelsen och EGEN hantering av den.

Varför ska jag förhålla mig till >>SDmedia<< när jag har gjort dem TOTALT obsoleta i mitt ärende?

Tror du helt seriöst att det finns en intellektuella vattenstämplar på händelser I SIG?

Du förstår inte vad du hanterar. Du har ingen aning. Ett dåligt skämt.
    Flört Ser att du fortfarande klarar av att hålla humöret uppe trots att du brottas med de som sitter på Shirehästarna...
    Stolt Sionist.
  • RebeckaZ70
    Rataxes skrev 2019-12-03 08:47:59 följande:

Noterar att förtroendet för den värdelöse statsministern fortsätter att rasa. -6%enheter till 26%.

Och att Ebba ligger i toppen Go girl, go.
    Stolt Sionist.
  • RebeckaZ70
    KillBill skrev 2019-12-03 09:37:58 följande:
    I dagens stora SCB undersökning rasar KD 6,4 procent. KD har tappat hela 49 procent av rösterna sedan i somras!
    I stort sett oförändrat sedan valet 2018. (då du och flera andra räknade ut KD från riksdagen inna valet) S har miskat med 2% sedan valet. G-d kanske hör bön i alla fall Solig
    Stolt Sionist.
  • RebeckaZ70
    Anton Chigurh skrev 2019-12-03 12:03:45 följande:
    Ja....jo, och dina partikamrater får sin sämsta notering.

Någonsin.

BILL...
    Det är bara början. Solig
    Stolt Sionist.
  • RebeckaZ70
    Rataxes skrev 2019-12-03 13:28:46 följande:
    Jag tror inte att den bokstavskombinerade såssen begrep att du jämförde med valresultatet 2018. Läsförståelse i all ära...
    KD's 6.6% och M's 18.3% är hyggliga siffror om man ser historiskt. S 26.3% däremot är en meltdown.

Jämför med valet '94. KD+M = 26,5%, S = 45.25%
    Stolt Sionist.
  • RebeckaZ70
    Digestive skrev 2019-12-12 15:48:41 följande:
    Haha... vad vore då mer specifikt än >>gillar inte SD<< respektive >>gillar S<<? - om jag nu har förstått vad du anmärker på som ospecifikt, för du specificera ingenting om den saken utan kastar bara upp begreppet i luften. :)

Du bör även citera Kverulant67 korrekt om du nu ska anmärka på det som vederbörande har skrivit och INTE skriva egna formuleringar - för att sedan påpeka att dessa är ospecifika på Kverulant67:s bekostnad. Dina formuleringar är nämligen inte Kverulant67:s ord eller text, vilket är vad som ligger uppe för diskussion. ;)

Om man börjar med den totala summan som inte gillar SD (75%) och vill visa hur många det finns som VARKEN gillar SD eller S - så drar man lämpligen av andelen som gillar S från de som totalt inte gillar SD (75 - 25).

Vad finns det att redogöra för angående övriga 25% (i förhållande till de totala 75%:en som inte nämns? - det säger sig självt att dessa gillar SD. Att gilla eller inte gilla SD är en binär fråga.

Men visst kan jag hålla med om att ingenting är validerat. Jag tvivlar dock på att det var Kverulant67:s syfte att bedriva vetenskap, utan vederbörande ville uppenbarligen föra fram en poäng.

Haha, hur många icke validerade påståenden har du inte själv framfört här i tråden? Inga dåliga dubbla måttstockar det där - du ska få kasta runt påståenden utan minsta lilla täckning (som att exempelvis meme:sen som jag har postat är >>SDpropaganda<<) medan dina meningsmotståndare ska presentera vetenskapligt stoff. ;D

Vad har för övrigt något av det här att göra med hur Kverulant67 har räknat? Har han magiskt räknat 75 +/- (25 - 25) + 50 = 125 för att alstret inte kan kvala in som vetenskapligt stoff? ^___^

Det är så roligt uppenbart att vederbörande har räknat 75 - 25 = 50 att jag inte ens förstår varför ni försöker. XD
    Drömmer

Hilarious

Stolt Sionist.
  • RebeckaZ70
    Padirac skrev 2019-12-18 18:50:14 följande:
    Drömmer
    Vad har du för hangup på epatraktorer? Glesbygdsungdomarnas ofta enda sätt att kunna ha ett socialt liv. 

Missunsam much?
    Stolt Sionist.
  • RebeckaZ70
    RebeckaZ70 skrev 2019-12-18 19:59:13 följande:
    Vad har du för hangup på epatraktorer? Glesbygdsungdomarnas ofta enda sätt att kunna ha ett socialt liv. 

Missunsam much?
    Padirac skrev 2019-12-18 18:50:14 följande:
    Drömmer
    Jag har sett hur ni trackar Rataxes om epatraktorer av någon anledning, sen gnäller ni om debattklimatet.

Ni är helt otroliga!

Stolt Sionist.
  • RebeckaZ70
    Padirac skrev 2019-12-18 18:47:29 följande:
    Jag uppfattar det som att du tycker att det är OK med personliga påhopp på andra om det är du som gör dem - Dunning Kruger var ett exempel på det.

Men andra ska tydligen sätts på plats, enligt dig.

Just saying...
    Nä just det... 

Andra ska, men inte du?
    Stolt Sionist.
Svar på tråden Har du förtroende för regeringen?