Har du förtroende för regeringen?
Digestive skrev 2019-11-21 03:19:39 följande:
Har inte heller påstått att jag skulle välta Familjeliv utan jag kom het enkelt med en fjäder. Och bara du och Padirac tycks göra en höna av den...Nej, jag förklarar ingenting för dig då 1) du inte bryr dig vilket som och då 2) allt redan står förklarat och i inlägg som du redan har svarat på.
Du får torka av flottet, slita dig från köttgrytan och precis som du själv skickar mig för leta upp källor som du inte hänvisar till ordentligt... söka själv.
Jag hade inte förväntat mig någon förklaring annan än att Avpixlat och dess avnämare tror att Morgan Johansson viskat inledningen på en replik han senare skulle säga.
Jaha, kan det vara så att den mer extrema delen av den nyauktoritära rörelsen anser att man inte får viska, mumla eller tala högt för sig själv - att man finner sådant mycket obehagligt.
Nåja, själv störs jag inte av en liten viskning. Däremot så anser jag att bara man skrapar det allra minsta på den nyauktoritära ytan så kan man notera att det som poppar fram är lika obehagligt som enfaldigt.